Öncelikle selam aslında daha önce atıcaktım bölümü ama unutmuşum. 🙈. Neyse keyifli okumalar...
Bugün yılbaşıydı. Abimler görevden döneli üç gün olmuştu. Çok şükür hepsi çok iyidi. Şuan yonca ile birlikte bizim evi akşam için hazırlıyorduk...
"kuşum herşey hazır gibi eksik var mı sence" diye sordu
"sadece kek tarçınlı kek yapmam lazım" dedim
"aaa doğru vallahi kanat sırf o yok diye hiçbir şey yemez" dedi ikimizde güldük.
Mutfağa geçip kek için malzemeleri çıkardım ve yapmaya başladım.
Kek'i fırına atıp salona geçtim. "çok şükür bitti" dedim aslında çok kalabalık olmıycaktık yonca ben abim kanat ve timde kiler bir iki sinin kız arkadaşı vardı onlarda gelir diye düşündük.
"o zaman hazırlanma sırası bizde kuşum hadi" dedi ben odama yonca da abimin odasına geçtik.
Güzel bir duş alıp çıktım saçlarımı güzelce kurutup sıkı bir topuz yaptım. Makyajımda bitince. Bugün için aldığım iki parçadan oluşan kıymetimi giyindim.
Ayakkabılarımıda giyince tamamen hazırdım. Saatte baktığımda sekiz olmak üzereydi. Kanat'ta mesaj atmak istedim.
Ben: bizde herşey hazır tek eski sizsiniz...
Civciv Sarısından : çıktık güzelim eve geçiyoruz üzerimizi değiştirip gelicez hemen.
Ben: çok bekletme.
Civciv Sarısından : koşarak gelicem ama kıyafet konusunda yardımın lazım.
Ben: siyah gömlek siyah pantolon mümkünse.
Civciv Sarısından : sen iste herşey mümkün...
Odamdan çıkıp salona geçtim yonca hazırlanmış keki de çıkarmıştı.
"kuşum çok güzelsin ama"
"teşekkür ederim sende çok güzelsin" dedim gerçekten güzel olmuştu krem tonlarında vücudunu saran diz üstü bir elbise giyinmiş ti...
"bu arada bizimkiler çıkmiş gelirler birazdan"
"tamam kuşum mert'te Kanat'ın evinde hazırlanıp gelicekti...
Yarım saat geçmesi ile kapı çaldı yoncada bende çok heyecandık koşarak kapıyı açtım herkes kapıdaydı en önde abim en arkada kanat vardı.
" hoş geldiniz "dedim kapıyı sonuna kadar açtım önce abim girdi beni öptü yoncanın beline sarılıp içeri girdi.
Diğerlerinde tek tek selam verip girdi. En son kanat kaldı dediğimi yapıp siyah giyinmiş ti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Böceği +18 yarı texting (askıya Alındı)
Roman d'amourBen: kanat kanat kanat ya bi bak Civciv Sarısından : abi Miray abi kanat abi Ben: yoooo anam mı doğru seni ki abi diyim Civciv sarısından: hasbin Allah sabır sabır sabır kızım sen benim başıma bela mısın Ben: hıhı tatlı bela Civciv Sarısından: y...