Kapitola 14. Důležité informace

4 1 0
                                    

Pohled Bombase

Nějak jsem očekával, že Clarice a Poppy budou nadšené až se uvidí, ale až tak moc jsem to neočekával. Viděl jsem spoustu katastrofických filmů a párkrát se stalo, že se tam nějaký holky po dlouhé době setkaly, ale oproti tomu jak nadšená byla Clarice a Poppy, tak to byl slabý odvar. "Takže mi pověz co máš na srdci." vybídl jsem Killyho. "Už je to asi zastaralá informace, ale Elliot Ludwig sem posílá toho Rudýho špiona, aby si o vás něco zjistil a z toho odvozoval plány jak pokračovat." řekl Killy Willy. To jsem tak nějak očekával, poněvadž jsem toho špiona nejednou zahlédl a bylo mi jasné, že tu není jen tak. "A co se děje v továrně?" zeptal jsem se. "Je to dost odlišný oproti tomu co bejvávalo. Nám živým hračkám nedal vyhazov, ale pracujeme odděleni od lidských spolupracovníků, navíc děláme hodně těžké práce, takže námahy máme požehnaně." pokračoval Killy. Takže nejenom že se mě chce zbavit, ale ještě ničí to, co jsem roky budoval. "Ještě něco?" zeptal jsem se. "Nikdo zatím neumřel a věci se už dávají do pořádku, takže ho budete moci brzy sesadit." řekl Killy Willy. "To je hezké, ale Elliot Ludwig jistě uvažuje o tom jak to rozvířit, aby způsobil rozruch." řekl jsem. "V továrně se však zakládá odboj, který chce svrhnout Elliota Ludwiga. Podle všeho byste se mohl stát jejich vůdcem, pokud byste to chtěl." vložila se do toho Poppy. To mě přimělo se zamyslet. Nikoho jsem před svým odchodem nekontaktoval a nezdá se mi pravděpodobné, že by to byla práce Killyho nebo Poppy. Kdyby to měli na starosti, jistě by mi to už řekli. "A kdo tomu v současné době velí?" zeptal jsem se. "No, říkají mu 'The Puppet Master'. Proč tomu tak je, nevím, ale právě on tomu teď velí." odpověděla Poppy. Chvíli mi to trvalo, ale došlo mi kdo to je. Znal jsem ho hodně dlouho a nebylo žádným tajemstvím, že měl na Elliota pifku. Dávalo by proto smysl, aby zakladatelem takovéhoto oddílu byl právě on, a protože se tak nějak známe, jistě můžeme společně svrhnout Elliota a dát zase vše do pořádku. "Až dorazíte do továrny, pokuste se mu říct, aby mi zavolal, dobře?" požádal jsem. Killy a Poppy mi na to přikývli, že to udělají a usoudili, že už asi půjdou. Rychle jsme se rozloučili a odklusali pryč. V momentální chvíli jsem se mohl jenom modlit, aby žádnou citlivou informaci o tom odboji náhodou nezachytil Rudý špion a nešel to hned nabonzovat Elliotovi. Ale i kdyby na to došlo, potlačit tento odboj rozhodně nebude v jeho silách. Neví proti komu jde. Nezná ho tak dobře jako ho znám já. "Myslíš, že to dopadne dobře?" zeptala se mě Mommy. "Určitě. Elliot je sice blbej, ale určitě ne natolik, aby se ten odboj pokusil rozdrtit, aniž by si o něm něco předem nezjistil." řekl jsem klidně. "No já nevím. Viděl jsem spoustu válečných filmů, a ve většině případů se ten odboj pokusili zničit jen co se o něm dozvěděli." odporoval Carlos. "Nechci tě nijak urazit, ale pokud tou většinou myslíš ty sovětský filmy, kde vzniknou rádoby americké odboje, které jsou ve skutečnosti jenom banda přihřátých polovojáků, kteří se nezmůžou ani na pivní prd a nejsou tedy žádnou překážkou pro 'všemocnou Rudou armádu', tak tě asi zklamu, ale takhle to rozhodně nebylo, není a ani nikdy nebude." řekl jsem. Ze všeho nejdříve si chci promluvit s tím vůdcem odboje, abych věděl na čem jsem.

KONEC ČTRNÁCTÉ KAPITOLY

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 07 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nejsem zrůda (Poppy Playtime fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat