Pohled Clarice
Pořád si nemůžu zvyknout na to, že jsem zpátky doma. Přibližně tak před týdnem by mě ani nenapadlo, že bych se někdy vrátila domů, a nakonec doma jsem. Ale i tak mě trápilo, že mi Billy nedůvěřuje. Zase to ale mohu brát tak, že mi důvěřuje aspoň Carlos. Taky mi nemuseli věřit oba dva, a to by bylo horší. Tak jako tak je smutné, že mi nevěří ani můj vlastní syn. Asi největší problém jsem měla v tom, že jsem na náš byt byla zvyklá jako člověk a je to poprvé, kdy se tu pohybuji ve svém "novém těle". Naštěstí se mi nepodařilo něco shodit, což považuji za úspěch. Vše bylo v pořádku, ale poslední dobou byl Bombas hodně nesvůj. Ze začátku jsem to nijak neřešila, protože jsem to přisuzovala k tomu, že si ještě nezvládl zvyknout, ale když už byl takto nesvůj celý týden, rozhodla jsem se to řešit. "Co se to s tebou děje?" vyzvídala jsem. "Mám blbej den, to je celý." řekl odmítavě Bombas. "Celý týden? Možná dva blbý dny po sobě bych ti věřila, ale týden? Za tím musí být něco víc než jen blbá nálada!" rozohnila jsem se a měla jsem co dělat, abych mu už jednu nenatáhla. "Mám blbou náladu, protože nikomu nemůžu věřit. Dokud se tu bude pohybovat Rudej špion, nedá se tu nikomu věřit." odpověděl Bombas. "Rudý špion?" nechápala jsem. "Rudý špion je nejvěrnější lidský člen Playtime Co a jeho věrnost patří pouze jednomu šéfovi. Bohužel jeho věrnost se pak dá ovlivnit tím, že ho podplatí. Mohl ho sem tedy poslat jediný člověk, a to Elliot Ludwig." vysvětlil Bombas. Docela mě rozhodil fakt, že to byl právě Elliot Ludwig, který toho špiona poslal. "Ale proč?" divila jsem se. "Jednoduše. Chce na nás ušít boudu." řekl Bombas. "Proč by to ale dělal?" nechápala jsem. "Jak se bohužel ukázalo, Elliot Ludwig je přesně ten typ člověka, který když má velkou moc, nechce se s ní už nikdy rozloučit. Právě proto poslal Rudého špiona, aby mu to tu obhlédl a pak se mohli rozhodovat o tom co nám provedou." vysvětlil Bombas. "A co s námi chce dělat?" zeptala jsem se. "Pochopitelně se nás chce zbavit. Právě proto vyslal toho špiona. Potřeboval zjistit v jaké je situaci a jak dále postupovat. S největší pravděpodobností se pokusí zneužít tvé vražedné sklony, protože jak jsem před naším odchodem řekl, vrátím se až se situace uklidní, jenže když se stane, že využije tvé vražedné sklony a budeš kosit obyvatele tohoto města, na post šéfa mohu zapomenout." řekl mi Bombas. "To je sviňský." řekla jsem. "Lidi jako on jsou ochotni dělat hrůzné věci, pokud z toho mají profit." řekl Bombas a šel si po svých. Začala jsem se o sebe bát, protože pokud je pravda, že chtějí využít mě, respektive mé vražedné sklony, pak bude nejlepší buď stále být s někým, aby kdyžtak někdo mohl zasáhnout, nebo se rozloučit a jít co nejdál od nich. Nelíbí se mi představa, že bych mohla zapříčinit smrt své rodiny. Navíc jestliže se tu pohybuje ten špion, je vysoce riskantní cokoliv dělat, protože by mohli využít cokoliv. Málem jsem vyletěla z kůže, když najednou někdo zazvonil. Šla jsem se podívat kdo to byl, ale Bombas mě už předběhl. A byla jsem opravdu překvapena, když do dveří vešel Killy Willy, ale málem jsem se radostí rozbrečela, když s ním přišla Poppy.
KONEC TŘINÁCTÉ KAPITOLY
ČTEŠ
Nejsem zrůda (Poppy Playtime fanfiction)
FanfikceClarice měla zpočátku krásné dětství. Máma i táta ji milovali a vše bylo takové jak má být. Její otec ale zabije její matku, protože je těhotná. Clarice to viděla a utekla z domu. Útočiště našla u dědy a babi. Babička ovšem nemá Clarice moc v lásce...