Kapitola 5. Možná vodítka

7 2 3
                                    

Pohled Clarice

Člověk by nevěřil, že seznamování se je taková nuda. Takže to shrnu. Killy Willy toho moc nenamluvil, když jsem se s ním seznamovala, ale když jsem se ho začala ptát, tak se trochu rozpovídal. Dozvěděla jsem se, že si sem občas šli pro věci "měniči" (tak se totiž ve firmě říkalo těm, co dokázali změnit člověka na hračku), ale brali si takové na ně zvláštní věci, například si sem šli pro klec, zámky a klíče od těch zámků. Pak mě poslal k laboratoři, kterou hlídali jeho přátelé. Z těch jsem zjistila, že jeden je Daddy Long Legs, který předtím dělal to, co v současnosti dělám já, ale protože mu děti poškodily ruce, odstavili ho a dali tam mě, respektive nahradili ho Mommy Long Legs. A ten druhý se představil jako Nightmare Bonnie, který měl být společně s Killym Willym v "Hororovém oddělení", které pak bylo zrušeno a teď společně s Protem (Daddy Long Legs už se neoznačoval jako Daddy, ale jako Prototype 1006, zkráceně Proto, jak mi řekl Bonnie) mají zajistit, aby kromě zaměstnanců se nikdo nedostal dovnitř a nic se nedostalo ven. Pak mi ještě řekli, že tu ti měniči několikrát procházeli, ale stihli projít tak rychle, že je nestihli ani zastavit. Největším překvapením bylo, když jsem šla Bombasovi říct své výsledky. Cestou jsem natrefila na Carlose. "Billy je zrovna ve škole, tak jsem se rozhodl využít toho a říct ti dost nepříjemnou novinu." řekl mi na uvítanou, když jsem se zrovna chtěla zeptat, proč přišel a ještě bez Billyho. Abych byla upřímná, tak se mi moc nezamlouvalo, že po tom vyzvědačství u Killyho a u jeho přátel budu muset udržet další informace, ale vzhledem k tomu, že je to můj manžel, rozhodla jsem se ho vyslechnout. "Před týdnem, když jsem s Billym vyšel z domu, tak naše sousedka se ozvala. 'Vy zase jdete k té vražedkyni dětí?' Tohle mi řekla. Když jsem se jí zeptal co tím myslí, začala mi vyprávět příběh, ve kterém jsi ty, Clarice, lákala do soukromí děti a pak, když to nejméně očekávaly, tak jsi jim ukosla hlavu nebo je jinak morbidně zabíjela. 'Ženská, vy jste se musela pomátnout, jestli té povídačce věříte!' řekl jsem jí. Ona si něco zamumlala pro sebe, nejspíš mě poslala ke všem čertům, a nechala mě na pokoji." vyprávěl Carlos. Vůbec mě nepřekvapilo, že ta naše sousedka tomu věřila. Nepřekvapilo by mě, kdybych se ji zeptala jestli je Země placatá a oba by s tím souhlasila. Pak jsem pobídla Carlose, aby pokračoval. "Cestou k tobě jsem zaslechl další lidi, kteří si říkali ten příběh. Dokonce i Billyho spolužáci si o tom příběhu říkali! V jeho třídě věděli, že ta Mommy Long Legs z toho příběhu je jeho matka, takže od jeho spolužáků často zazníval dotaz, jestli se bojí o svoji maminku. A žáci z vyšších ročníků si z něho dělají srandu a posmívají se mu." dodal Carlos. Hlavou mi bleskla myšlenka, že bych těm strarším žákům uštědřila pár facek, ale tu myšlenku jsem zahnala dřív, než jsem o ní mohla uvažovat. Carlos už naštěstí žádné novinky neměl a šel si po svých. Hned jsem zamířila do Bombasovo kanceláře. Řekla jsem mu vše, co jsem se dozvěděla od Killyho a jeho přátel a taky od Carlose. Bombas byl docela potěšen, když jsem mu řekla informace, které tak nějak dokazovaly, že ta zmizení mají ba svědomí měniči. Jeho radost však opadla, když jsem mu řekla to, co jsem zaslechla od Carlose. Jediné, co jsem mu neprozradila, bylo to, jak mě napadlo, že bych potrestala ty starší žáky za to, jak se k Billymu chovají. Už tak je vyřízený z toho, že o mě kolují takové lži, tak jsem mu nechtěla plést hlavu ještě tímhle. "To se mi vůbec nelíbí. Nicméně dám na tvé informace a řeknu panu Elliotovi, aby zvýšil počet stráží u měničů." řekl Bombas. Bombas si zavolal pana Elliota (který mi mimochodem předložil tu nabídku o proměně) a překvapilo mě, že si to Bombas dokázal rychle vyřídit. Bombas jen řekl, aby byla zvýšená ostraha u měničů a pan Elliot jenom kývnul a šel to zařídit. "Doufám, že dnešek se obejde bez komplikací." řekl Bombas poté, co pan Eliott odešel. "Já taky." řekla jsem, ale spíš abych zklidnila sebe než Bombase. Jenže když jsem vyšla z Bombasovo kanceláře, zmocnil se mě nepříjemný pocit. Pocit, že se něco nepěkného semele. A taky že se něco stalo.

KONEC PÁTÉ KAPITOLY

Nejsem zrůda (Poppy Playtime fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat