Kapitola 12. Plán

1 1 0
                                    

Pohled Elliota

Musím přiznat, že mě to překvapilo, když Bombas prohlásil, že dočasně s šéfováním Playtime Co končí. Na druhou stranu jsem získal jeho místo a bez těch potvůrek tu už u pracovníků nepanuje strach, že by je něco zabilo. Jenže ty potvůrky byly i lákadlem pro zákazníky, takže teď nám sem nikdo neleze. Musel jsem proto zjistit kde jsou. Nemohu riskovat, že se vše zase rozhodí v momentě, kdy se z Bombase stane znovu šéf Playtime Co. Potřeboval jsem zjistit kde bude, abych pak mohl odvodit co dál. Nechal jsem si tedy zavolat sekretářku (pro Bombase to bylo zbytečný a když něco chtěl, šel pro to osobně). "Co pro vás mohu udělat?" zeptala se mě sekretářka, když přišla do mé kanceláře. "Buďte tak laskavá a předvolejte mi Rudého špiona." požádal jsem. Sekretářka na to jen kývla a šla splnit mé požadavky. Nedlouho poté se ozvalo klepání na dveře. "Dále." pokynul jsem. Dveře se otevřely a do mé kanceláře vstoupil Rudý špion. Měl na sobě lososový oblek a na hlavě gumovou masku s výřezem na oči a ústa. "Co si přejete, Monsieur [mesijé]?" zeptal se mě špion s jeho silným francouzským přízvukem. "Zjistil jsi mi Bombasovu polohu?" zeptal jsem se ho. "No ovšem. Trvalo to pár dnů, ale našel jsem ho. Zrovna dnes se dostal do bytu Monsieur Carlose." vyzradil mi špion. "A jak to přijal?" vyzvídal jsem. "Docela v klídku, ale jeho syn z toho není zrovna nadšen. Věří totiž těm pověrám o své matce, respektive o Mommy Long Legs." řekl mi špion. "Perfektní. To jim může zavařit." řekl jsem si jen tak pro sebe. "Nepočítám s tím, že mi to povíte, ale proč se ho snažíte sledovat a chcete vědět jak na to reagovali Carlos a jeho syn?" zeptal se mě špion. "Mám svoje důvody. Nebylo snadné dostat tohle místo a pokud by se Bombas vrátil, mohl bych o tohle místo přijít." řekl jsem. "Ach tak. A co chcete udělat, aby se Bombas nevrátil?" zeptal se špion. "Potřebuji sabotáž. Zkrátka něco, co Bombase donutí zůstat tam, kde teď je." řekl jsem. "No, nevím co tam sabotovat. Jedině že bychom donutili Mommy Long Legs, aby zabíjela lidi." zamyslel se špion. "To zní dobře. Bombas to nebude chápat. Bude se divit kde se to v ní vzalo. A přijít sem v momentě, kdy mu jedna jeho parťačka zabijí lidi, je pěkná volovina." zhodnotil jsem. "Takže jestli to dobře chápu, tak chceme v Mommy probudit její zabijácké já, protože kdyby se sem Bombas vrátil a prosil by o pomoc, mohli bychom se na něj vykašlat, protože řekl, že se vrátí až se věci uklidní." odtušil špion. "Přesně tak, příteli. Normální člověk by v tomto případě zavolal, ale Bombas preferuje jednání tváří v tvář a po telefonu skoro nic neřeší." vysvětlil jsem mu. "No nic. Já jdu tedy zkusit vyzvědět něco nového pro tento případ, Monsieur." řekl pak špion a odporoučel se. Chvíli jsem si říkal, jestli jsem mu toho neprozradil příliš, ale bylo mi jasné, že jeho služby ještě budu potřebovat. Teď potřebuji, aby špion zjistil co nejvíce informací a pak jim tam zkusil něco sabotovat. Nejdříve bych ho nechal sabotovat nějaké drobnosti, abych si ověřil jeho sabotérské schopnosti a až pak ho pošlu pokusit se v Mommy probudit její zabijácké já. Jak mi jednou řekl Bombas: "Někdy se vyplatí něco uspěchat, ale pokud nemáš jistotu, začni pěkně pozvolna.".

KONEC DVANÁCTÉ KAPITOLY

Nejsem zrůda (Poppy Playtime fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat