-D

34 10 17
                                    

היקום הוא דבר שביר.

היקום הוא דבר מאוד שביר, לא משנה כמה מנסים להגן עליו, לבודד אותו או להתכחש לקיומו.

'כל אדם הוא יקום', אפשר להגיד.

אבל זה לא מדוייק.

כל אדם הוא כוכב, מערכת, גלקסיה משלו.

וכשמפתחים רגשות, מתאהבים, מתחברים - הגלקסיות מתאחות יחדיו, יוצרות יקום, או כמה יקומים.

כל זה, כמובן, לא משנה.

לא לאמבר.
לא לרייבן.

לא כשהם עומדים באמצע המטבח בדירתו של אמבר, דמעות מאיימות לפרוץ מעיניהם, והמשפטים היחידים שנאמרו הם "אנחנו צריכים לעצור", ובעקבותיו, "מה?" קטן, שבור, המבטא את מה שאמבר מרגיש, אבל לא מבטא כלום, באותו הזמן. המילים ריחפו לרגע בחדר.

"אנחנו," רייבן אומר בשקט, או אולי בכלל לוחש, או אולי צועק. הוא מחווה על שניהם. "מה שקורה בינינו, צריך להסתיים."

אמבר פשוט מביט בו. שבור. "למה? עשיתי משהו לא נכון?"

"לא. לא." רייבן מניד בראשו למשמע המשפט. זה לעולם לא יהיה דבר שאמבר עשה. לא.

"אז.. מה...? אני לא מבין, ריי," הגוון הירוק בעיניו של אמבר נהיה כהה יותר, רייבן הבחין.

"אני... מרגיש אשם. משהו קרה ו..." לחש. הפעם הוא בטוח שזו לחישה. "פשוט כואב לעשות לך את זה."

"מה קרה, רייבן? תגיד לי, אני אנסה לעזור לך. נוכל לתקן את זה! לא צריך..." אמבר כמעט והתחנן.

רייבן לא בכה מול אנשים. זה פשוט... דבר שהוא לא עשה. לדעתו, זה מראה יותר מדי רגשות ופגיעות. פעם אחרונה שהוא בכה מול מישהו, זה היה מול אביו, כשהיה בן ארבע. וזה לא הסתיים באבא שלו מנחם אותו. מאז, הוא פשוט מעדיף לא לעשות כך.

אבל, זה לא עוצר את הדמעות שלו כרגע, כשהוא עומד מול אמבר ושובר לו את ליבו. "אי אפשר לתקן את זה." קולו נשבר במילה האחרונה.

"ריי..." קולו של אמבר נשמע דואג, וכואב, ושבור, ורייבן רוצה פשוט לחבק אותו, ולהרגיע אותו שזה יהיה בסדר ושהוא סתם צחק.

אבל הוא לא יכול.

כי זה יהיה שקר.

והוא לא רוצה לשקר לאמבר.

"אמבר, אתה לא יכול לעזור לי."

"ריי, פשוט תגיד לי מה זה, בבקשה," דמעות זולגות, עכשיו, גם על לחייו של אמבר. עשרות תרחישים מתרוצצים בראשו. "לא משנה מה זה, אני אעזור לך, אני מבטיח!"

"למה?" רייבן נשמע מעט עייף. או אולי מותש.

"כי אני פאקינג מאוהב בך, רייבן! ואני לא אתן לזה להיזרק לפח!"

שקט משתרר בחדר לכמה רגעים.

"אז... אז אני מצטער בשבילך." רייבן נושף בחדות, מנסה למנוע מעוד דמעות לצאת. "להתראות, אמבר." ועם המילים האלה, רייבן יוצא מהדירה, ומשאיר את אמבר לבדו.

"The Universe... A Beautiful Thing, Isn't It?"Where stories live. Discover now