CESUR BİR ALBAY

174 24 132
                                    

Selam :)

Aksiyona devam.

İyi okumalar...

------

------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

------


Üstüne gelen dokunacı sağ elindeki kılıcıyla kestikten sonra hızlı bir şekilde yuvarlanıp diğer iki dokunaçtan kaçmış, bu esnada diğer bestianın ona uzanan dokunaçlarını sol elindeki kılıcıyla kesmişti.

Carmen eleksiyosunu ilk eline aldığından beri iki kılıç halinde kullanıyor, uzun kollarını bu sayede büyük bir avantaja çeviriyordu. Mükemmelliyetçi ve titiz zihni ne kadar geniş bir alana hakimse o kadar güvende o kadar iyi hissediyordu. Bir sekiz dokunaçlıyı daha hallettikten sonra arkasından saldıran dört dokunaçlıyı fark etmekte biraz geç kalmış, son anda karnına yiyeceği ağır darbeyi yumuşak enerjisini bir kalkan gibi önünde gererek savuşturmuştu. Bu esnada Meggie ve Elaina çoktan arkasını kollamak için düzen almış, güvenli bir üçgen oluşturmuşlardı. Tıpkı geçen aylarda simülasyonlarda deneyip planladıkları gibi...

Carmen yem olma olayını fazlasıyla ciddiye alarak konuşlanmayı mümkün olduğunca gemilere yakın tutmuştu. Kalkan çöktüğü anda korkusuzca bölüğünü ilerletmiş, Onyeka'nın hava saldırılarıyla Bestia'larla arasına bir set çekmişti. Bu kısa vadede Regembestia'nın kopyalarını aynı çizginin arkasında hapsolmaya zorlayacak ve diğer taraftan gelecek Lena'nın ataklarıyla küçük geminin de olaya müdahil olmasını sağlayacaktı. Ki planı işe yaramıştı, kalkan kırıldıktan sonra büyük geminin Gus'ın ekibi tarafından kısa süreli bloke edilmesiyle küçük gemi harekete geçmiş kapılarını açmak zorunda kalmıştı.

Ancak şu anda planının uzun vadeye yayılacak etkisi kendini göstermeye başlamıştı. Geride durup bestiaların onlara gelmesini beklemek Carmen'in bölüğündeki erlerin hayatta kalma yüzdesini arttıracak bir hamle olurdu ancak Aksoy ne kadar çabuk içeri girip Gus'a yeterli süreyi verirse arkadaşının çıkışı için de o kadar zaman arttırmış olacaktı. Hem toplam savaş süresi ne kadar kısalırsa sayı olarak kendi bölüğünden az olan Lena'nın askeri kaybı da daha az olurdu hem de Lena ile ona yardım eden ekip arkadaşları Jules ve Hector'un başarı şansını arttırmış olurdu. Bir seçim yapmak zorundaydı; ya kendi bölüğünü korumak konusunda öncelikli davranacaktı ya da diğerlerini...

Karar vermesi çok da uzun sürmemişti. Ki uzun uzadıya düşünmeye vakti de olmaması cesaretini pekiştirmiş, askerlerini ateş hattına sürmüştü. Can kayıpları yeni yeni etkisini gösterirken Carmen derin bir nefes alıp bastırılamaz enerjisini etrafına bir kalkan gibi yaydı. Üzerine gelen üç bestiayı adeta enerjisiyle hizaya sokarken çoktan kılıçlarıyla parçalayıp geçmişti. Kulaklığında aniden beliren hışırdamayla bir an afallasa da çoktan vakti gelmişti diye düşündü.

"Asıl kadronun dikkatine," diye başladı Gus. Sesindeki aykırı heyecan ulaştığı kulaklarda salya gibi yapışkan bir his bırakıyordu. "Aksoy içeriye girdi, komuta odasına doğru ilerliyor."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALAKARGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin