16.0: Çıkamayış Planı

189 27 136
                                    

Selam :)

İki haftada bir mutlaka bölüm atmaya çalışacağım. Kendimi bu düzene göre ayarladım.

İyi okumalar!

------

------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

------

"Bu kısım roketlerin çıkışı için değil miydi? Komuta odasına bir hayli mesafesi var. Oraya peşinde bestialar varken kısa sürede ulaşabilecek mi?"

Üzerimdekilerden kurtulup postallarımı resmen tekmeleye tekmeleye çıkardım. Elime verdikleri mat, dokusu son derece yumuşak, gökyeşil tulumla ufak giyinme kabinine girdiğimden beri Adam ve Gus'ın işlem bitince beni çıkarmak üzerine yaptıkları sağlamlaştırmaları dinliyordum. Darrell'in benim sağ kalmam için verdiği çaba duygulandırıcıydı, malum, bu görevden sağ çıktığım anda zihni didik didik edilecek ölü bir kadındım. Şu an hala işlerine yaradığım için beni hayatta ve sanırım özgür diyebileceğimiz bir konumda tutuyorlardı.

"Çıkış için başka ideal bir yol yok, Magnustia son hamle olarak tüm yumurtaları çatlatırsa arkadaki dikkat çekmek için koyduğun ekip darmaduman olur. Kapıları kapatmamız gerekiyor."

Saçlarımı sımsıkı olacak şekilde bağladım. Gus'ın verdiği tulumu giyerken kabinin dışından gelen sesleri duymazdan gelmeye çalışıyordum. Kırılan eleksiyomu kostüme hızlı bir şekilde monte etmiş, konteynırda içine yerleştirilmemi bekleyen robotu benim vücut ölçülerime göre ayarlamışlardı. Enerjimin kostümde akışını sağlamak çok iyi bir fikirdi. Darrell'in ne olur ne olmaz diye ekipteki herkesin eleksiyosunun bire bir replikasını yaptırması ise asıl mükemmel olan B planıydı. Maliyeti çok fazla olmuş olsa da anlaşıldığı üzere Adam savaş için para harcamayı dert etmiyordu. Benim kaskım hacklendikten sonra ben herkesin canına okurken Carmen'in anlattığına göre beni Adam durdurmuş, bu esnada da beni silahsız bırak adına eleksiyomu paramparça etmişti. Görevde yanlışlıkla patlattığı adam ve peruktan akan vücut parçaları gözümün önüne geldi ansızın. Açıkçası ucuz atlatmıştım, sadece eleksiyomun zarar görmüş olması büyük şanstı.

"Peki Aksoy'u oradan uçaklarla nasıl alacağız? Ortalık patlayıp savrulan kopyalama gemisi hurdaları ile dolu olacak."

Fermuarı çekerken ikinci bir deri gibi vücudumu saran tulumu inceledim. Yapısı fazlasıyla esnek olduğundan hareket ederken beni zorlamayacağı aşikardı. Beni asıl tereddüde düşüren şey tulumdan çok bestia kostümü içinde olacak hareket kabiliyetimdi. Robot mu kontrol edecektim yoksa cihazın benim bedenimle eş zamanlı uyumlu bir hareketi mi olacaktı? Benim dışımda içeride Ares ve Aldous gibi tamamen birbirine zıt iki beyin daha olacağı için nasıl bir deneyim olacak çok merak ediyordum.

"Sanki kapıdan çıksa herhangi bir aracı yaklaştırabilecek miyiz?"

Adam'ın sabırsız sesini duydum.

ALAKARGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin