10 частина

74 4 2
                                    

Pov:Т/i
Я хотiла вiдстранитись вiд поцiлунку i почала бити його по грудинi cвоїми маленьки кулачками. Йому це набридло це i вiн просто взяв своєю великую рукою мої двi i пiдняв над моєю головою, а iншою тримався щоб не впасти. Щоб вiн вiдстав вiд мене я вiдповiла на поцiлунок. Вiн десь длився 7 хвилин но повiтря закiнчилось i ми вiдстранились один вiд одного.
Т/i - так все злiзай з мене i вiдавай мiй телефон.
К - телефон я тобi вiдам, но не злiзу, а буду лижати на тобi.
Т/i - ой я з тобою складно, ну лижи.
Вiн лiг а я щоб було удобнiш дивитись телефон руками обiйняла за шию i дивилась тiк ток або переписувалась з Енiд.
Т/i - Ксав'є встань будь ласка я хочу переодягнутись.
К - ...
Т/i - ти що спиш?
К - нi не сплю, а тобi обов'язково переодiватись треба?
Т/i - так менi буде невдобно спати в цьому одязi.
К - добре йди переодiвайся.
Вiн встав з мене, а я з лiжка i пiшла взяти пiжаму i зайшла у вану щоб переодiтись.

Вiн встав з мене, а я з лiжка i пiшла взяти пiжаму i зайшла у вану щоб переодiтись

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я вийшла з ваної кiмнати.
Т/i - Ксав'є пiшли я тобi покажу де ти будеш спати.
К - ...
Т/i - ти мене чуєш?
Казала я пiдходивши до нього.
Т/i - то ж вставай.
I тут неочiкувано для мене Ксав'є взяв мене за руку, обiйняв за талiю i поклав на себе.
К - спи iстиричко.
Т/i - що як ти мене назвав.
К - спи.
Я не стала вибиратись iз його обiймiв тому що я б не вибралась iза сил. I просто заснула.

............................................
Продовження буде в ночi♡.

Вiд ненавистi до коханняWhere stories live. Discover now