Позаду тебе був красивий хлопець
Хлопець - ?
? - то це ти новенька, нiчого така.
Енiд - Е
Е - Ксавьє iди куди йшов
К - Енiд як не красиво будь по вiжливiше
Е - все Т/i ходiмо звiдси
Т/i - ходiмо не маю настрою тут залишатися
К - ми з тобою ще зустрiнемося Т/iПершим уроком у вас була алгебра. Вот ви сидете з Енiд на алгебрi i говорите но ти захотiла прогулятися.
Т/i - вибачте можна вийти.
Вчителька - В
В - так виходьРоv:Т/i
Вот ти йдеш по коридорi но тебi хтось закрив тобi очi i завiв тебе в якийсь кабiнет закрив дверi i прижав тебе до стiни. Ти пiдняла свої очi i перед собою ти побачила Ксавьє.
Т/i - що ти робиш? - Запитала ти.
К - нiчого. - Прошептав вiн тобi на вухо що в тебе пiшли мурашки по тiлу.
Т/i - вiдiйди вiд мене!
К - а якщо не вiдiйду що ти зробиш?
Т/i - я буду кричати!
К - кричи
Т/i - пом...
Не вспiла ти докричати, як Ксавьє поцiлував тебе. Ти старалась вiдштовхнути його но в тебе не виходило, бо вiн був набагато сильнiший нiж ти. Ксавьє надоїло це i вiн взяв твої двi руки в свою одну i пiдняв над твоєю головою i прижався до тебе всiм тiлом що ти даже дихати нормально не змогла i тобi прийшлось вiдповiсти на поцiлунок. Через поцiлук ти почула що хлопець усмiхнувся. Но йому помiшав воздух i вiн вiдстранився вiд тебе.
Т/i - Що ти собi позволяєш, я тебе ненавиджу.
Роv:Т/i
Ти просто взяла i вибiгла iз кабинету i пiшла в клас думаючи про все що вiдбулося. Ти зайшла в клас i сiла бiля Енiд. Подруга тебе запитала.
Е - Т/i ти чому так довго? Загубилась?
Т/i - я тобi на перервi все розкажу дуже довга iсторiя.
Е - добре. - подруга замiтила що ти зараз не дуже хочеш про це говорити тому не стала на тебе давити.
Т/i - який далi урок?
Е - фiзкультура.
Т/i - блiн, я забула взяти з собою запасну одежу на неї.
Е - не бiйся в мене є запасна можу тобi дати.
Т/i - о дякую ти мене виручила.
Е - та немає за що.
Роv:автор
Ось i прозвенiв дзвiнок ти i Енiд пiшли до шкафчикiв щоб покласти книги..........................................
Вот i продовження. Вам подобається цей фф? Що ж буде далi i хто буде чекати вас бiля шкафчикiв?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вiд ненавистi до кохання
FanficIсторiя про двох врагiв якi з першого погляду один одному понравились а пiсля вчинку хлопчиної дівчини вона його зненавидiла. Iсторiя буде не про невермор а в звичайному життi Венсдей i Ксавьє. Приятного прочитання