Pov:Т/i
Я пролежала в больницi вже 4 дня, на цей час мої батьки про це не знали, просто я незнаю як це зказати. Но поки думала до мене в палату вiрвалась мама.М - Боже донечка хто тебе так.
Т/i - привiт мам зi мною все добре.
М - так я бачу як все добре. Я так зрозумiла ти не скажеш.
Т/i - я потiм якось розкажу. Дякую що приїхали.
М - добре не буду тебе напрягати, вiдихай я до тебе вечерi прийду.Як тiльки мама вийшла зайшов Ксав'є. Я вiдвирнула голову до вiкна, щоб не дивитись на нього.
К - все такi ображаєшся?
Т/i - iди пожалуста я не хочу тебе бачити.
К - добре поправляйся.Вiн поставив на тумбу збоку пакет фруктiв i солодощi. Ось так кожний день Ксав'є приходить до мене i приносить фрукти i солодощi. До яких я навiть не доторкаюсь, а вiдаю лiкарю або ж мед сестрi.
Pov:автор
Пройшло ще 4 дня i настав той день коли Т/i будуть робити операцiю. Тебе везут в операцiйну бiля тебе йде мама тримаючи за руку. Маму не пустили в операцiйну тому вона сiла на стiлець i почала чекати. Через хвили 30 до операцiйної прибiг Ксав'є.М - ти трiшки не встиг.
К - а давно вона почалась?
М - хвилин 30 назад. Це ти оплатив все?
К - так.
М - я тобi поверну грошi, скiльки?
К - не потрiбно, можна сщитати що це я вибачився що ваша донька ледь не загинула.
М - в якому сенцi?
К - а вона вам не розказала?
М - нi.
К - я вам зарас все розповiм.Ксав'є почав розказувати як все починалось мама Т/i була в шоцi.
М - Боже бiдна моя дiвчинка.
К - все буде добре.Ксав'є обiйняв жiнку i заспокоїв її.
......................................................
Я незнаю коли вийде продовження бо менi пiсля школи на день народження.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вiд ненавистi до кохання
FanfictionIсторiя про двох врагiв якi з першого погляду один одному понравились а пiсля вчинку хлопчиної дівчини вона його зненавидiла. Iсторiя буде не про невермор а в звичайному життi Венсдей i Ксавьє. Приятного прочитання