По дорозi ти розказала Енiд чому тебе так довго не було на уроцi. Дiвчина була в шоцi. Вот ви пiдходите до шкафчикiв, но на вас там чикали 2 дiвчини Бьянка i Йоко.
Йоко - подруга Бьянки 16 рокiв перейшла в 10 клас стерва ще та.
Е - Бьянка, Йоко що ви тут забули?
Бьянка - Б, Йоко - Й
Б - Енiд тiкай з дороги.
Бьянка вiдштовхнула Енiд i пiдiйшла до тебе разом i з нею її подружка Йоко
Б - так це ти новенька?
Т/i - так, а якiсь проблеми?
Б - так проблеми в тебе бiльше щоб я тебе не бачила бiля свого хлопця.
Т/i - якого хлопця?
Б - не прикидайся дурочкою нiби не знаєш нiчого?
Т/i - так я нiчого не розумiю?
Б - мiй хлопець Ксав'є, щоб я тебе бiля нього не бачила, а то...
Т/i - а то що?
Бьянка вже хотiла тебе вдарити но їїруку хтось перехватив. То був Ксав'є.
К - Бьянка не лiзь до неї не масти руки об таке ничтожество.
Б - так коханий пiшли звiдси.
Вони розвернулись i пiшли кудась за руку з ними ще пiшли два хлопця. Яких ти в переше бачила.
Й - не зважай на неї увагу вона зовсiм поїхала на тому Ксав'є. Бувай
Йоко розвернулась i пiшла до них.
Е - ти як?
Т/i - все добре пiшли в роздiвалку пiдгутуємося до фiзкультури i переодiнимося. - тобi було трохи обiдно з слiв Ксав'є. - А i хто були тi два хлопця з Ксав'є?
Е - пiшли, то був Аякс i наш однокласник Тайлер противна людина не говори з ним.
Т/i - зрозумiло, на вид хороший хлопець, i Аякс тож нiчого такий тепер понятно чим вiн тобi подобається.
Ви посмiялися i якраз прийшли в роздивалку.
Там були вашi однокласницi, якi сказали вам що з вами буде 11 клас тому що в них уроку не буде iза того що вчителька захворiла, а останiм в них фiзкультура.
Е - Боже Т/i там ж буде Аякс я так рада ти даже собi не уявляєш.
Т/i - так ти маєш виглядати неотразiмо.
Е - це точно
Вот що ви одягнули:Ти
Енiд
Якраз прозвенiв дзвiнок i ви пiшли в спортивний зал.
................................................
Далi буде ще iнтереснiше читайте з задоволенням.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вiд ненавистi до кохання
FanfictionIсторiя про двох врагiв якi з першого погляду один одному понравились а пiсля вчинку хлопчиної дівчини вона його зненавидiла. Iсторiя буде не про невермор а в звичайному життi Венсдей i Ксавьє. Приятного прочитання