Pov:т/i
Ми зайшли до школи i роздiлились в piзнi сторони, так як нашi шкафчики були в рiзних стороних. Зарас у нас Українська лiтература. Закриваю я шкафчик i не вiзьмись звiдки там стояла Б'янка.
Т/i - що тобi потрiбно?
Б - я тебе попереджала щоб ти не пiдходила до мого хлопця.
Т/i - я i не пiдхожу вiн сам менi придложив пiдвести, вiдчинив дверi. Я до нього не пiдходжу.
Б - та менi всерiвно що вiн до тебе перший пiдходить. Ти ж бiля нього стоїш. Так що ти зарас получиш по заслугам.
Pov:автор
Б'янка i Йоко взяли тебе за руки. Коли ви йшли то Б'янка комусь подзвонила i сказала йти за школу i покликати її сестру.
Т/д - твої думки.
Т/д - ого в неї сестра є нiчого собi, наверно ж така зла як вона.
Ось Йоко i Б'янка привели Т/i за школу, там на них чекали. ( Ксав'є, Аякс, Тайлерi ще декiлька хлопцiв яких ти не знаєш.) А здивувало хто був в них за спиною. Це була Сара. Ти була в такому шоцi що не передати словами.
Б - Сара йди сюди допоможи Йоко.
Сара пiдiйшла i взяла тебе так як їй сказала Б'янка.
Б - ну що почнiмо нашу вистави.
Даже секунди не пройшло як тобi прилетiв смачний ляпас i в ту ж саму секунду твоя щока стала красною i горiти вогнем. I так зо три рази, пiсля останього ляпаса удар Б'янки був в живiт тiльки не з руки а з ноги. Такий сильний був це удар що не могла триматись на ногах. Ти могла вже б впасти тому що живiт дуже сильно болiв но Йоко i Сара не давали тобi цього i тримали дальш. I ще один удар в живiт i вже впала бо Сара i Йоко не могли на уе дивитись i вiдпустили тебе.
С i Й - Б'янко схаменись ти її зарас покалiчиш.
Но їхня подруга це не чула i далi тебе била
К - Б'янко що ти робеш перестань! А всi просто дивляться нiчого не кажуть.
Б - Ксав'є я твоя дiвчина, а ти бiгаєш за нею.
К - тепер нi.
Б - що?
К - що чула.
Б'янка була розлючена i нанесла останiй удар в живiт i ти втратила свiдомiсть.
Б - ходiмо звiдси.
Аякс - А, Тайлер - Т,
К, А, С, Т - ми нiкуди не пiдемо.
Б - ось i оставайтесь з цеб нiщенкою.
Ксав'є просто пулею достав телефон i подзвонив в скору. Вона приїхала через 6 хвилин.
Тебе забрали в машину швидкої допомоги i з тобою ще поїхав Ксав'є...........................................
Ось i прода. Наступна частина буде в вечерi♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вiд ненавистi до кохання
FanfictionIсторiя про двох врагiв якi з першого погляду один одному понравились а пiсля вчинку хлопчиної дівчини вона його зненавидiла. Iсторiя буде не про невермор а в звичайному життi Венсдей i Ксавьє. Приятного прочитання