13 частина

81 4 2
                                    

Pov:автор
Ви їдете в машинi швидкої допомоги. У тебе єлi чути пульс вiн дуже тихеньки. Ксав'є тримав тебе за руку i не вiдпускав.
Ось тебе везут в операцiйну Ксав'є теж був поряд.
Pov:Ксав'є
Т/i завезли в операцiйну.
Мед сестра - м/с
М/с - вам сюди не можна.
Я хотiв забiгти но мене не пустили. Тому сiв i плчав чекати. Пройшло 2 часа виходить врач i каже.
Врач - в
В - ви ким обходитесь молодiй дiвчинi.
К - хлопцем.
В - ще б трiшки i ми б загубили її.
К - з нею все добре?
В - у неї черепно мозгова травма i розрив маткової труби вiд сильного удар.
К - скiльки це все буде стояти, я все оплачу
В - добре. Через тиждень ми можемо провести операцiю.
К - добре я принесу грошi завтра, а можна до неї зайти?
В - заходьте но не на довго.
К - дякую.
Я зайшов до Т/i в кiмнату вона лежала без свiдомостi вся в синцях. Така маленька i така безахисна. Я присiв бiля постелi на стiлець який там стояв i взяв руку в свої двi приклав до голови.
К - вибач мене це iза мене ти тут лижиш якби я не був таким трусом я б зупинив Б'янку, вибач якщо зможеш я дуже виней перед тобою.
Pov:твiй
Я проснулась iза того що хтось взяв мою руку i почав говорити. Я повернула голову i замiтила Ксав'є (все що тiкишо говорив Ксав'є Т/i чула просто автор лiнива жопа не хоче писати)
Т/i - що ти тут робиш?
К - я з тобою при... - не вспiв договорити хлопець як дiвчина його перебила.
Т/i - iди геть я не хочу тебе даже бачити не те що говорити. Це iза тебе я тут лижу це ти во всьому винен
К - вибач. Тодi я пiшов, до зустрiчi.
Коли хлопець вийшов я проронила сльозу



...............................................
Продовження буде завтра♡

Вiд ненавистi до коханняWhere stories live. Discover now