18 частина

51 3 0
                                    

Pov:Т/i
Ми вибрали фiльм ужасiв Закляття (теж раджу подивитись) пiд час перегладу фiльму почався страшний момент i я прижалась до хлопця. Ксав'є просто обiйняв мене, я почула його тепло i не вiдривалась вiд него. Ось фiльм закiнчився i я виключила ноутбук.
Т/i - фiльм прикольний, но страшновато.
К - мг, я бачив як страшновато.
Хлопець ледь скривав свою улибку на все лице.
Т/i - чого ти либися?
К - простотхотiв зробити це.
Сикунди не пройшло як хлопець поцiлував мене. Я даже не поняла що сталось но вiдповiла но поцiлунок. Пiд час нього Ксав'є посадив мене на свої колiна, i поклав свої руки на мою талiю.
Ми цiлували ще приблизно хвилин 7 но нам помiшало повiтря яке закiнчилось i ми вiдстранились.
К - вибач я не мав цього робити.
Т/i - та нiчого, якщо я вiдповiла значить я цього хотiла.
К - понятно, а тепер лягай.
Т/i - я нехочу лягати i мені сказали що можна по троху рухатись, тому я можу ходити. А i ще менi мама сказала що це ти оплатив за операцiю, як тобi зручнiше вiдати.
К - та не потрiбно. .
Т/i - та нi я вiдам.
К - я ще раз кажу не потрiбно.
Т/i - добре.
Ми подивились один одному у очi i нашi обличчя потянулись один до одного, i так снову ми поцiлувались но цей поцiлунок був нiжний пiд час нього Ксав'є поклав свої руки менi на попу i стиснув до приятної болi вiд чого я простонала йому в поцiлунок (менi стидно🙈) пройшло 11 хвилин i ми вiдiрвались вiд поцiлунка нiхто з нас не хотiв цього но нам прийшлось.
Т/м - ми навiть не зустрiчаємось а вже поцiлувались 3 рази, я кажеться закохалась.
Ми просто обiйнялись i сидiли далi. Прийшов 1 час ми такi сидiли не говоривши.
К - так все менi потрiбно додому.
Т/i - так ми щось засидiлись.
Ксав'є поцiлував мене в щоку i пiшов з палвти а я такi залишилась сидiти на постелi.

........................................
Вибачте що не було продовження у мене з понедiлка не було свiтла, вибачте.

Вiд ненавистi до коханняWhere stories live. Discover now