Pov:автор
Ви зайшли до спортивного залу там ти замiти що був вже 11 клас i людина яку ти не хотiла бачити бiльше всього це Ксав'є. Но ти рiшила на це не звертати увагу i викикувалась в лiнiю так я як ти нижча нiж Eнiд i взагалi сама менша з класу тебе поставили саму останю. Хлопцям сказали йти грати баскетбов а ви почали розминатися. Тебе поставили в 2 лiнiї i сказали робити наклони вперед, назад, в лiво i право.
Твiй:pov
Я роблю наклон в перед i чуствую що хтось на мене дивться я обернулась то був Ксав'є я просто закатила очi i вiдвирнула голову i далi робила наклони. Ми все зробили i нам дозволили позидiти i робити що ми хочемо. Нам з Енiд прийшла iдея сняти тiк ток. Ми почали знiмати. (Тут не можна загружати вiдео тому результату не буде😞)
I ось продзвенiв дзвiнок на перерву i ви вийшли з залу зайшли в роздивалку i переодiлись.
(Далi не буду описувати остальний день в школi тому перенесемось на кiнець навчального дня)
Роv:автор
Вот кiнець останього уроку ви з Енiд вийшли зi школи ти придложила Енiд її підвести вона погодилась. Вот ти завезла подругу додому а сама теж поїхала тому що втомилась за цілий день коли зайшла до кімнати впала на постель і заснула. Проснулась ти було десь 7 вечора i захотiла подивитися якись фiльму но нiчого до нього не було ти зiбралась i пiшла в магазин i вот що ти одiла:Так як на вулицi було прохладно ти надiли жилєтку i пiшла в магазин. Ось що ти купила:
Включила фiльм "Сам у дома" пройшло пiв тора часа ти додевилась першу чатину i в тебе остаось ще багато солодощiв тому ти вiднесла остальнi солодощi в холодильник i пiшла лягати спати так як завтра рано вставати переодiлась в пiжаму.
Лягла в постель i накрилась одiялом i поментально заснула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вiд ненавистi до кохання
FanficIсторiя про двох врагiв якi з першого погляду один одному понравились а пiсля вчинку хлопчиної дівчини вона його зненавидiла. Iсторiя буде не про невермор а в звичайному життi Венсдей i Ксавьє. Приятного прочитання