Chapter 8

126 21 6
                                    

Zawgyi

ရွဲ႕မံု႔တို႔အတန္း ကာယခ်ိန္ ၿပီးခါနီးမွာ ဟန္သုန္းဆီက ဖုန္းဝင္လာခဲ့တယ္။ က်န္းကန္းကန္းကို အက်ိဳးအေၾကာင္း ေျပာျပၿပီးတာနဲ႔ ဖုန္းကိုင္ရင္း ကစားကြင္းေဘးကို ထြက္လာလိုက္တယ္။

"က်ိဳးေရွာင္းယြမ္ ေက်ာင္းျပန္တက္ၿပီေပါ့?"
ဟန္သုန္းက ေမးလာတယ္ : "သူအခုထိ အနားယူေနတုန္း မဟုတ္ဘူးလား?"

"ေက်ာက္ပတ္တီးေတာ့ မေျဖရေသးဘူး... ဒါနဲ႔ အဲဒီ့အခ်ိန္တုန္းက မင္းတို႔ေကာင္ေတြ ဘာလို႔ငါ့ကို လွမ္းမေခၚတာလဲ?"

ဟန္သုန္းကရယ္တယ္ : "ဘာလို႔ငါတို႔က မင္းကိုေခၚရမွာလဲ? မင္းပါလာရင္ လူသတ္မႈ ျဖစ္သြားမွာေပါ့ မင္းအစား ငါတို႔ေတြ ဝိုင္းေျဖရွင္းေပးလိုက္တာ မေကာင္းဘူးလား?"

"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ိဳးေရွာင္းယြမ္ရဲ႕ အမွားပဲေလ သူသာလူေပါင္းမမွားခဲ့ရင္ မင္းလည္းဒီေလာက္ထိ ဒုကၡခံရမွာ မဟုတ္ဘူး" ဟန္သုန္းက ဆက္ေျပာလာတယ္ : "အဲဒီ့အခ်ိန္တုန္းက သူ႔ညီမေလးက ဖ်ားေနေတာ့ သူကေက်ာင္းမွာ မ်က္ျမင္သက္ေသ လာလုပ္မေပးနိုင္ခဲ့ဘူး အဲ့တာေၾကာင့္ပဲ သူ႔သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ေကာင္က မဟုတ္ကဟုတ္ကေတြ ေလ်ွာက္ဖြခဲ့တာ လင္းဟိန္က်င္းကလည္း သူ႔ရဲ႕လုပ္ပိုင္ခြင့္ကို အသံုးခ်ၿပီး ေက်ာင္းဖိုရမ္မွာ ဘာမွတင္လို႔ မရေအာင္ က်ိဳးေရွာင္းယြမ္ရဲ႕ အေကာင့္ကို ပိတ္ထားခဲ့တယ္"

ဟန္သုန္းက သက္ျပင္းခ်လိုက္ၿပီး : "အခုတေလာ သူ႔ညီမေလးရဲ႕ က်န္းမာေရး အေျခအေန ျပန္တည္ၿငိမ္လာလို႔ သူလည္းမင္းအေပၚ အျပစ္ရွိသလို ခံစားေနရေတာ့ ဒီကိစၥကို ေရွ႕ထြက္ၿပီး ေျဖရွင္းလာတာ လင္းဟိန္က်င္းက သူ႔ကိုေခ်ာင္းရိုက္ဖို႔ လူတစ္အုပ္ လႊတ္လိုက္ေပမယ့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ လင္းဟိန္က်င္းပဲ ေသလုေမ်ာပါး အရိုက္ခံလိုက္ရၿပီး ေဆးရံုေတာင္တင္လိုက္ရတယ္ေလ အခုေတာ့ သူလက္စားေခ်နိုင္ခဲ့ၿပီ"

ရွဲ႕မံု႔က ခဏတာ တိတ္ဆိတ္သြားၿပီး : "သူ႔ညီမေလးေရာ ဘယ္လိုေနလဲ?"

"အရမ္းႀကီးေတာ့ မေကာင္းဘူး"
ဟန္သုန္းက တီးတိုးေျပာလာတယ္ : "သူလည္းသိတယ္ စိတ္ကိုလည္း အသင့္ျပင္ဆင္ထားၿပီးသား က်ီခ်င္းရန္လည္းသိတယ္"

နှစ်ပေါင်းများစွာကြာသည့်တိုင်အောင်(ဆွေ့ယွဲ့ကျန်း)Where stories live. Discover now