1- Charlotte

28 3 1
                                    

Nikdy mě nějak nelákalo letět do New Yorku ale když mi rodiče dali letenky a řekli ať letim a vezmu sebou svoji nejlepší kamarádku Katie tak jsem nemohla odmítnout.

Katie byla tak strašně nadšená že si nikdo ani nevšiml že bych radši zůstala doma. Nakonec jsem si ale řekla že bude fajn když na chvíli opustím domov a užiju si.

Tak jsem si šla sbalit věci a kosmetiku a důkladně všechno překontrolovala abych na něco nezapoměla. Katie říká že s tím neustálým kontrováním jednou zešílím.

Cestou na letiště jsme všichni mlčeli a modlili se abychom tam už byli. Dokud na mě nepromluvila Katie: Hele Charlotte vážně se těšíš přijdeš mi nějak zamlklá děje se něco?"

Nechtěla jsem jí brát tu radost.Tak jsem jenom odpověděla že je všechno v poho a snažila se o falešný úsměv který by to zamaskoval. A tajně doufala že to zabralo.

Jenže nezabralo a ona se mě začala vyptávat dál a já se jí furt snažila nakukat že se nic neděje ale na ni tohle neplatí a to už vím dávno. Měla jsem takovou chuť ji všechno říct to že se mi tam nechce ale to bych jí zkrátila radost  a začala by si dělat starosti a to jsem nechtěla. Nakonec jsem ji přesvědčila že mi nic není.

Zbytek cesty jsme jeli mlčky a nikdo se na nic neptal.

Vampire curseKde žijí příběhy. Začni objevovat