Když jsem vyšel z restaurace strašně jsem utíkal až bylo skoro znát že tak rychle to lidi neumí. Došel jsem k autu a nasedl do něj abych co nejdříve vypadl. Z okýnka jsem ještě viděl Charlotte jak se kouká směrem ven a její kamarádka ji čistí šaty.
Nechápu co to semnou je. Však žádná krev poblíž nebyla a nikdo se nezranil ale měl jsem divný pocit jako by mě někdo pozoroval.
Ale teď dost přemýšlení jedu za Šéfem protože jsem se ještě nikde neubytoval.Po pár minutách jízdy jsem zastavil před obří černou budovou a šel dovnitř.
Kde by se dalo čekat že tam nebude klid ale když jsem vešel bylo tam ticho jako kdyby tam nikdo nebyl jenom já a tma kolem.V rohu místnosti jsem zahlédl netopýra což neni nic neobvyklého ale tenhle byl jinačí.
Zase jsem měl pocit že mě někdo sleduje a bylo to silnější a silnější , když už jsem si myslel že to nevydržím a odejdu ze tmy se vynořil šéf."Čau synu"
Řekl chraplavým hlasem a mě ihned přeběhl mráz po zádech.
"Zdravím"
"Tak co jak probíhá úkol?!"
"Dobrý" zalhal jsem
Šéf se pousmál a dodal "To jsem rád a teď jdi"Rychlou chůzi jsem se odebral do jiné místnosti kde jsem našel Olivii moji starou kamarádku. Seděla v křesle a popíjela víno s nějákým jejím přítelem, myslím že se jmenuje Callum. Jsou spolu něco málo přes měsíc.
Ale Olivie o něm furt básní jako kdyby ho znala celí život, vážně to nechápu.Šel jsem za něma a sedl si na volné křeslo.
"No ahoooj! Prohlásila s úsměvem Olivie.
"Jak se daří s tajemnou dívkou?"
Myslí tím Charlotte a nechápu proč ji tak říká.
"Jmenuje se Charlotte"
" Furt je to tajemná dívka"
Musel jsem se rozesmát.Zbytek noci jsme popíjeli víno a bourbon a klávosili tak dlouho dokud nevyšlo slunce.
ČTEŠ
Vampire curse
Romansa17 létá Charlotte žila normální život. Dokud se svou nejlepší kamarádkou Katie neodjela na prázdniny do New Yorku kde poznala Nathana. Kluka který ji změnil pohled na svět a dokonce i celí život.