6-Charlotte

11 3 0
                                    

Nemůžu uvěřit že tu s nim sedím a popíjím kafe,vím neni to nic romantického ale stejně mi z toho jde mráz po zádech. Je tak krásný a má úžasný hlas!

Z toho snění mě vytrhla horká tekutina v klíně. Katie se hned zvedla začala šahat pro ubrousky čím by mě očistila , zatím co já jsem byla v šoku a civěla na Nathana který měl podivné žilky u očí a vypadal děsivě. Co to sakra je?! Když si mě všimnul bleskově se otočil zády "Umm musím jít!" " Počkej!! Zařvala jsem na něj. "Jsi v pohodě máš něco na obličeji" hned jak jsem to dořekla strnul a začal být nervózní" To nic neni mám jenom alergii" vypravil ze sebe.

Ani jsem si nevšimla že mi celou dobu Katie čistila oblečení od kafe a taky že se na nás všichni kolem koukají jako kdybychom byli blázni.Mezitím co jsem si toho všimla Nathan odešel.Ani jsem neviděla že je pryč, jako kdyby se vypařil.

Koukala jsem se na dveře které vedou ven a chtěla jsem se za ním rozběhnout ale netušila jsem kam, když na mě začala mluvit Katie že už je čas jít.

Když jsme šli do hotelu byla jsem úplně v tranzu a snažila se pochopit co se právě stalo.Chtěla jsem se zeptat Katie jestli to viděla ale ta to přece vidět nemohla protože měla moc práce s čistěním mého oblečení než aby se koukala.

Na hotelu jsem to furt nechápala a nešlo mi to dohromady.

Ty žilky pod očima co to k sakru bylo a to bleskové zmizení .

Co je zač?!

To netuším ale zjistím to.

Převlékla jsem se z špinavých šatů do teplákové soupravy a lehla si s notebookem do postele.

Začala jsem vyhledávat - žilky pod očima , rychlost.

Ale nic mi to nevyhledalo jenom upíři.

To neni možný ty přece nejsou! Zařvala jsem že mě musela slyšet i spící Katie, ale nic na to neřekla takže to asi neslyšela.

Dal jsem listovala internetem ale všude byli jenom upíři .nedávali to smysl.

Nic nedávalo smysl.

Nakonec jsem to vzdala a šla spát ale nemohla jsem usnout.Upír to přece být nemůže ! Nebo snad Jo?

Nakonec jsem tím neustálým přemyšlením usnula.

Vampire curseKde žijí příběhy. Začni objevovat