Procházely jsme se už asi půl hodiny a neměly jsme si co říct.
Najednou mi někdo poklepe na rameno a když se za nim ohlédnu spatřím bezdomovce který má v ruce starý bourbon a popíjí.
" Slečinko nemáte na autobus?" pomrkal.
Nevěděla jsem co říct tak začala mluvit Katie.
" Em...promiňte ale spěcháme."
"To bude jen minutka!" Vážně!"Když to dořekl začal se k nám přibližovat víc a víc a my jsme začaly couvat.
" pardon musíme jít!" Naléhala Katie.
"Nebojte se já vám neublížim." Uchechtl se.Přemístil svoje ruce na ty moje a já jsem ucukla a snažila se propadnout Katie a vypadnout.
Když jsem to ale udělala začal mi šahat na boky a přitáhl si mě k sobě. Katie se mě od něj snažila odtrhnout ale byl moc silný."Ale copak kočičko necukej se." Zasmál se.
"Budu se cukat jak dlouho budu chtít jestli mě nepustíš!" Zařvala jsem.Ani jsem si nevšimla že Katie zmizela dokud jsem ji nespatřila u popelnic na druhé straně ulice se skleněnou láhví od piva v ruce. "Co to sakra dělá!" Myslela jsem si v duchu.
Katie začala utíkat směrem k nám a skleněnou láhvi svírala v ruce jako zbraň kterou chce použit. A taky že Jo než jsem se naděla měl ji roskřápnutou o hlavu.
"Auuuuuu!! Ty svině!!"
Pustil mě a začal se chytat za hlavu.
Než jsme ale stačily utéct chytil mě znovu tentokrát pevněji.
"Teď už mi neutečeš! A ty s tím nic neuděláš!" Významně se podíval na Katie.
ČTEŠ
Vampire curse
Romantizm17 létá Charlotte žila normální život. Dokud se svou nejlepší kamarádkou Katie neodjela na prázdniny do New Yorku kde poznala Nathana. Kluka který ji změnil pohled na svět a dokonce i celí život.