Když konečně vystoupily oddechl jsem si"to bylo těsné málem jsem se neovládl a zabil je"
Hned jsem musel zavolat šéfovi aby věděl že na svém úkolu pracuji. Při vyzvánění jsem měl strašný strach až mi kapičky potu stékali po těle. Když to konečně zvedl zavládlo ticho chvíli jsem si myslel že tam neni dokud nepromluvil" Tak co jak probíhá úkol?" Jeho hlas byl hluboký a tvrdý
" Jo skvěle" řekl jsem s nejistotu v hlase.
Konečně jsem dostal odvahu a zeptal jsem se to na co jsem se chtěl zeptat už na letišti" Šéfe ne že by mě to extra zajímalo ale na co ji vůbec potřebujeme?" Slyšel jsem smích " hele řeknu to takhle je důležitá protože ona jediná ví kde se nachází to co hledáme a ona jediná nám to dokáže pomoc najít a neříkej mi že ji máš rád"
" ne to rozhodně ne!" Zalhal jsem.
" dobře tak pokračuj v práci a nezapomeň pokud zklameš budeš zavřen do celi kam se dávají upíři co k ničemu nebyli takže bacha "
V krku se mi udělal knedlík a já ho s námahou spolknul a zadrmolil" jo neboj nezklamu vás"Potom jsem zavěsil
Z toho rozhovoru mi vyhládlo a potřeboval jsem nutně svoji dávku krve ale posledně jsem si vzpoměl že už žádnou nemám tak jsem sjel do první nemocnice kterou jsem našel a vešel dovnitř
Hned mě zalila vůně krve až jsem se skoro neudržel na nohou" buď silný ovládni se!" Znělo mi v hlavě.
Když jsem se konečně ovládl a snažil se do toho zase nespadnout jsem uviděl dveře s nápisem odběr krve
Skoro jsem se nestihl vzpamatovat a už jsem k nim zamířil a bylo mi jedno jestli tam někdo bude a uvidí mě teď mi hlavně záleželo na tom abych nikoho nezabil.
Samozřejmě by mi to bylo jedno ale Šéf mi to nařídil takže nemůžu jestli nechci zbytek života strávit v cele bez krve dokud nevyschnu. Nejdříve jsem si myslel že bych to mohl udělat tajně ale to mě přešlo když jsem viděl že to zjistil tak mi dal poslední šanci.Když jsem vešel do dveří díky bohu tam nikdo nebyl a já jsem pobadl první pytlík s krví který jsem našel a strčil ho pod tričko.
Potom jsem se nenápadně vyplížil ven nasedl do auta a konečně se najedl.
Ani jsem si neuvědomil že jsem si vzal jenom jeden a že tam zítra budu muset znova.Když jsem jel okolo všiml jsem si jedné restaurace a když jsem zastavil tak jsem uviděl že v ní sedí Charlotte s kamarádkou.
Vystoupil jsem a šel jsem dovnitř .
Nakráčel jsem k nim a mile se zeptal jestli si mohu přisednout.
Dívky mi to s potěšením schválily a dál si povídali.Chtěl jsem se zeptat o čem se baví ale přišlo mi to moc vlezlí tak jsem tam jen seděl a Koukal se na Charlotte a rozplíval se nad tím jak je krásná.bože nic hezčího jsem snad neviděl!
Měla hnědé vlasy a oříškové oči které ji splívali s opálenou pletí.
Potom přišla obsluha a zeptala se co si dáme.
Charlotte řekla že si dají 2 x kávu a potom se podívala na mě a já jen doplnil" 3x poprosíme" " dobře a něco k jídlu ?"
Teď jsem jedl chtěl jsem říct ale neřekl.
já zavrtěl hlavou že nic nechci a Charlotte doplnila" ne nic si nedáme děkujeme"Celou dobu jsem se na ni Koukal dokud mem nepřerušila její kamarádka" hele zapoměla jsem se představil jsem Katie a podala mi ruku
Měla blond vlasy a modré oči jako oceán.
" já jsem Nathan"řekl jsem
" to už víme "přitakala s úsměvem
ČTEŠ
Vampire curse
Romance17 létá Charlotte žila normální život. Dokud se svou nejlepší kamarádkou Katie neodjela na prázdniny do New Yorku kde poznala Nathana. Kluka který ji změnil pohled na svět a dokonce i celí život.