2- Charlotte

10 3 0
                                    

    Letiště bylo docela malé a malím počtem lidí. Když jsme vešli všichni se koukli našim směrem jako by je nezajímalo vůbec nic než to že jsme přišli. U tý paní která má nastarosti lety jsme zjistili že tam budeme muset čekat ještě 4 hodiny než budeme moct odletět.

Tak jsme si sedli na nejbližší volné místo. Rodiče vytáhli letenky a začali kontrolovat všechny údaje. Jasně že to mám po nich to neustálé kontrolování.Katie si vzala sluchátka a telefon a něco na něm začala dělat. Asi dával nějaký story na Instagram jako vždy. A já jsem si z batohu vytáhla knížku a začala si číst.

Když jsem si četla tak jsem si všimla jednoho kluka který na mě Koukal z druhého konce letiště. Jeho pohled jsem si hned zamilovala byl takoví něžný a nemohla jsem se od něj odtrhnout. Vlastně i on byl tak nádherný jako jeho pohled a já si nemohla pomoct.

Byl vysoký asi 190 Cm celkem hubené postavy černé rozcuchané vlasy a modré oči. Ahhh ty modré oči a ty vlasy! Ani ho neznám ale i tak se mi líbí!

Přistihl mě jak se na něj koukám a
Na chvíli se naše pohledy střetli. Panebože ty jeho oči jsou hned ještě hezčí když se s něma na mě kouká! Chvíli jsme se takhle na sebe koukali a potom se trochu usmál a odvrátil se že jsem neměla ani možnost mu úsměv oplatit.Potom co se odvrátil si vzal do ruky telefon a začal do něj něco psát.

Když už se na mě nepodíval a já jsem měla špatný pocit. Tak jsem to radši nechala být a dál si četla. Jenomže to nešlo nechat být. Chtěla jsem se mu dívat do očí celou věčnost

Chtěla jsem tam za ním jít podívat se mu do očí a už nikdy se neodtrhnout. Ale to vy bylo trapný tak sem to zatím nechala být ale jenom zatím.

Když pak promluvil rozhlas na upozornění že let do New Yorku se chystá a že se máme co nejdřív dopravit k letadlu.

Vampire curseKde žijí příběhy. Začni objevovat