1

2.7K 38 3
                                    

"Ej Camilla, jeg har altså brug for noget luft" Siger jeg.
"Okay, men jeg bliver inde.." Siger Camilla efter lidt tid.
Jeg sukker stille. Jeg nikker, og finder min jakke frem.

Udenfor er luften frisk og kølig. Solen skinner, og det er helt lyst, selvom klokken er 5. Forår er dejligt. At gå fra den kedelige grå vinter, til det farverige forår, er skønt. Jeg går lidt hen af grusvejen. Så ser jeg to drenge snakke sammen. De griner. De virker bekendte. Jeg går diskret hen til dem.
De ser på mig.
"Kender vi dig?" Smiler en af dem, med lyst hår.
"Kender jeg jer?"
De begynder at grine.
"Hvad er der? Griner jeg.
"Du har måske set os i fjernsynet...?"
"Gud ja! I var jo med i X-Factor!" Udbrøder jeg. "Var det fedt?"
"Ja!"
"Er det ikke.. Thor og Anthon?"
"Jo, jeg er Anthon, og det her er Thor" Han peger på drengen ved siden af ham. Han har langt, leverpostejsfarvet hår. Han ser lidt genert ud.
"Hej.." Mumler han genert. Han virker sød.
"Nå ehh, vi må nok videre.."
"Skal i da noget?"
"Nææh, ikk rigtig.. Eller jo, vi skal til en lille fest..Du kan gå med os? Altså hvis du har lyst..?
Thor kigger op på mig. Han har nogle flotte øjne.
"Det vil jeg da gerne!"
"Bare følg med os"
Jeg vender mig om, og stiller mig ved siden af Thor. Han smiler. Vi går ned af vejen.
Vi går i ca. 5 minutter, før vi kommer til nummer 76. Man kan høre musik derindefra, og der er lys i alle farver derinde.

Thor og jegWhere stories live. Discover now