"Er her ikke lidt småkoldt?" Thor bryder stilheden. "Næh, det synes jeg ikke" Siger jeg stille. "Nå, men det synes jeg" Griner han med klaprende tænder. "Du må gerne gå ind hvis det er. Men jeg vil gerne blive her lidt" Smiler jeg. "Tak" Siger han, han har helt røde kinder. Han ser ud til at fryse meget. Jeg har det dejlig varmt. Han går hen mod huset.
Jeg går videre ned af vejen. Jeg ser to piger på vejen. De ser på mig. "Er du ikke.. Thors dame?" Jeg griner. "Hvor har du det fra?" "Fra nyhederne, ved du ikke selv at du var med??" Jeg ryster svagt på hovedet. "Men.. Er du okay? Efter i forgårs..?" Siger den anden. "Tak, og ja jeg har det bedre nu. Veent lige lidt, hvordan vidste i det?" "Du burde tage hjem og se nyhederne.." Jeg griner. "Okay"
Jeg skynder mig hjem til Anthon, og sparker mine sko af. Jeg løber ind i stuen, og hen til fjernsynet. Jeg skubber Anthon væk, som tydeligvis er forvirret. Jeg finder nyhederne fra igår. Thor kigger nervøst på Anthon. Jeg sætter det igang.
"Idag blev det kendte 'Colour Run' afholdt. Løbet var på 5 km. Efter løbet var der afterparty, hvor Citybois optrådte."
Der bliver vist en video af dem.
"Men dagen endte ikke godt. En pige såkaldt 'Thors dame' blev skubbet ned af en fan. Hun var sur og misundelig på hende, fordi Thor og hende er meget sammen"*Thors tanker*
Oh shit..! Hvordan vil hun dog ikke reagere?*Marie igen*
Hvad f*... Blev jeg skubbet? Jeg ser på Thor, og så Anthon. Anthon bider sig i læben, og Thor bider negle.
"Hvorfor.. hvorfor, fortalte i mig ikke at jeg blev skubbet?" Spørger jeg, lidt vredt.
"Vi.. Øhh.." Stammer Anthon. Thor ser stadig nervøst på mig.
"Det var åbenbart ikke vigtigt for mig at vide?" Vrisser jeg.
Jeg kan ikke forstå det.. Fans, burde de ikke støtte og sådan noget? Ikke bruge vold.. Ligesom dem jeg mødte idag. De var vildt søde..
Jeg kan mærke tårerne presse på, og jeg begraver mit ansigt i mine hænder. Jeg græder ikke kun fordi jeg blev skubbet. Men også fordi de løj om det..Husk at stemme så jeg ved at i følger med✨ Elsker jer💘
YOU ARE READING
Thor og jeg
FanfictionMarie møder tilfældigt to drenge på sin aftentur. Det viser sig at være drengende fra citybois! De tager hende med til en fest, hvor hendes liv ændrer sig.. Hvordan, må du selv finde ud af..;)