Der er allerede fuld gang i den indenfor. Lyset kører rundt igennem lokalet, og jeg skal klemme mine øjne sammen for ikke at blive blændet. Jeg smiler. Thor fører mig ud på dansegulvet. Vi danser vildt meget den aften.
"Jeg går lige ud og tager lidt luft" Råber jeg til Thor. Han nikker ivrigt. Jeg småløber ud på gangen, for at finde en gård eller lignende. Pludselig bliver jeg trukket ind i et rum. En dreng ser mig dybt ind i øjnene. Så begynder han pludselig at kysse mig, og jeg prøver at trække mig, men han holder fast. "Jeg har savnet dig og mig.." Jeg skriger og løber. Jeg ser en havedør og skynder mig udenfor. Jeg sætter mg på en bænk. Jeg trækker en dyb indånding, og slapper af i kroppen. Eller jeg prøver at slappe af, men det går ikke specielt godt. Pludselig sætter der sig en dreng på min alder. Jeg får et chock.
"Undskyld, det var ikke min mening at forskrække dig.," Griner han. "Jeg hedder forresten William"
"Det er okay, jeg hedder Marie"
"Sikke et pat navn"
"Øh.. Tak? Tror jeg" Ved ikk rigtig hvad 'pat' betyder..
"Det var et kompliment"
Jeg smiler.
"Har du et telefonnummer?" Spørger han kækt"
"Ja.. 8175****"
"Tak" Siger han og skriver det ind i sin telefon. Pludselig ringer min telefon. Det er ukendt nummer. Jeg tager den.
"Hallo?"
William flækker af grin, og jeg kan høre det i røret.
"Nu har du mit nummer.." Smiler han kækt. Jeg fniser.
Pludselig hører jeg skridt bag os. Thor kommer hen til os.
"Pat fest, hva'!?" Råber William op til ham.
"Du skal ikke tro du kan bruge bois ord.." Siger Thor hårdt.
"Undskyld.."
"Hey hey hye, hvad sker der lige her?" Spørger jeg og rejser mig hurtigt op. Thor ser på mig.
"Hvad er bois ord?" Spørger jeg Thor.
"Det er vores sprog. Altså Lauge, Munke og alle de andre bois. Men han må altså ikke bruge dem.." Det sidste henvendte han til William.
"Og hvorfor så ikke det!? Det er vel ikke noget i bestemmer?" Spørger jeg lidt flabet.
Thor ser ondt og samtidig bekymret på mig. "Forsvarer du ham?!" Hvæser han.
Jeg gør store øjne.
"Hvad har han gjort?!"
"Om hvad han har gjort!?"
"Ja!?"
"For et år siden, så havde jeg en anden kæreste.. MEN HAN SNAVEDE MED HENDE TIL EN FEST!" Råber han af William.
"For 117. gang, vi var fulde, og det var hende der kyssede mig!"
"Og du tror at jeg ville gå med til at kysse ham!?" Spørger jeg. Der bliver stille. "Altid rart at vide hvor man står.." Siger jeg så, lidt lavere. Jeg løber ud af døren, med tårer i øjnene. Jeg løber igennem festlokalet og videre ud til døren. Det minder om da Thors ex kyssede med Thor.. Det får mig bare til at græde endu mere.. Jeg sætter mig på dørtrappen. I det samme kommer Anthon ud. "Hvad sker der?" Spørger han og aer blidt min ryg. "Thor stoler ikke på mig, fordi jeg hang ud med en dreng.."
"Hvem var drengen?" Spørger han.
"William.."
"William!?" Næsten råber han, og rejser sig op.
"Hvor er i barnlige!"
Jeg går.. Ret hurtigt.. Hen mod mit eget hus.
YOU ARE READING
Thor og jeg
FanfictionMarie møder tilfældigt to drenge på sin aftentur. Det viser sig at være drengende fra citybois! De tager hende med til en fest, hvor hendes liv ændrer sig.. Hvordan, må du selv finde ud af..;)