15

1K 40 4
                                    

"Men det skal lige siges, at jeg rigtig skulle gå i 8. Jeg var bare 'klog nok' til at starte i skole et år tidligere.." Siger jeg for at bryde stilheden.
"Nå okay.. Så er du da kun et år yngre end mig" Han blinker til mig.
Pludselig vender Thor sig om, og finder to tallerkener frem. De er fyldt med frugt og brød og alt muligt. Jeg smiler.
"Min prinsesse skal da forkæles" Smiler han, og kysser mig blidt på mine læber. Nurh, kaldte han mig lige prinsesse? Hvor er han dejlig..
Jeg giver ham et kys på kinden. Han smiler.

Jeg er propmæt efter maden, og lægger mig ned på sengen. Så kommer Thor og har hver sin hånd ved siderne af mig. Så begynder han at kysse mig, og jeg kysser igen. Det bliver hurtigt meget intimt. Jeg holder om hans nakke, imens han kører sin ene hånd op og ned på siden af mig. Pludselig begynder min telefon at ringe. "Bare ignorer den.." Siger Thor lavt. Vi forsætter, og telefonen bliver ved. "Det er min mor." Jeg rejser mig hurtigt op, og tager den. Thor ser lidt småirriteret ud.
"Kommer du ikke hjem nu skat?" Siger min mor.
"Jo mor"
"Godt"
Hun lægger på. "Jeg skal hjem nu..." Jeg ser undskyldende på Thor.
"Det er okay, det har været hyggeligt" Smiler han. Jeg smiler tilbage, og går ud for at finde min jakke. Pludselig mærker jeg to hænder på mine hofter. "Vi ses snart" Hvisker Thor og kysser mig på kinden. Jeg vender mig om og giver ham et hurtigt kys, og går.

Da jeg er gået fem meter, kan jeg mærke min telefon bippe.

Mor: Jeg har en overraskelse til dig skat..!

En overraskelse.. Til mig..? Jeg har jo først fødselsdag imorgen.. Årh gud. Jeg har fødselsdag imorgen, og Thor ved intet om det. Eller Anthon.. Nå.. Det står jo på facebook men alligevel..

Thor og jegWhere stories live. Discover now