29

884 26 4
                                    

Jeg vil gerne sige at mine afsnit er så lange de er, og jeg kan ikke love at hvert afsnit er f.eks. 7 sider osv. Nogle gange er de lange, og andre gange korte..

*Maries synsvinkel*

"Det smagte godt!" Anthon klapper sig på maven. "Det synes jeg også!!" Griner jeg.
Vi rejser os op, betaler og går mod udgangen. Anthon stopper mig. Jeg ser spørgerne på ham, da han læner sig ind imod mig, og kysser mig blidt på munden. Jeg trækker mig væk.
"Anthon.. Det føles så forkert.."
"Er det nu Thor igen!?," Jeg bliver overrasket over hans tonefald. "Du lægger så meget op til det! Thor har slået op med dig, kom dog videre! Jeg går nu, så kan du rejse hjem til din elskede Thor!!"
"Anthon, vent! Det er ikke som du tror.."

Jeg løber efter ham, men han er for hurtig, og jeg må give op. Jeg sætter mig ned på jorden. Tænker jeg for meget på Thor? Måske har Anthon ret.. Har jeg følelser for Anthon, har jeg haft det hele tiden, og bare været blind over for det på grund af Thor? Jeg må efter Anthon! Måske er han taget tilbage til hotellet? Jeg må tage derhen!

Jeg åbner døren til vores værelse med et brag. Jeg ser rundt i værelset, men ingen Anthon.. "Anthon!? Anthon er du her??" Råber jeg med tårer i øjnene. Hvor kan han være? Jeg sætter mig i sengen, og omfavner en pude. Jeg græder ned i den, så den bliver helt våd.

Pludselig går døren op. Jeg ser op på Anthon, der har helt blodssprukne øjne. "Marie.. Undskyld, jeg overreagerede.. Du elsker stadig Thor," Jeg rejser mig op, og går hen imod ham. "Jeg forstår det godt, han er da også s-" Jeg kysser ham på munden. Anthon virker overrasket, men kysser igen. Det er helt fantastisk, som om tusinde sommerfugle lige blev sluppet ud af min mave.

Jeg holder om hans nakke, og han holder hans hænder på mine hofter. Han løfter mig op, og trækker mig over til sengen, og lægger sig på mig. Hans hænder kører rundt på min krop. Han kysser mig ned af nakken, og trækker min trøje af. Alle hår på min krop rejser sig, jeg får helt gåsehud - på den gode måde.

**

Jeg vågner i Anthons favn. Jeg kan ane et lille smil på hans læber. Jeg kysser ham blidt på munden, og vikler mig ud af hans arme. Jeg finder mit tøj frem, og tager det på. Jeg rejser mig op, og skal til at gå ud af døren da jeg mærker to hænder på mine hofter og et blidt kys på min nakke. "Godmorgen" Smiler jeg. "Godmorgen smukke. Dejlig aften igår" Jeg fniser.
"Har du sovet godt?" Spørger han.
"Fantastisk! Jeg går ned og tager noget morgenmad"
"Okay"
Jeg åbner døren. "Vent!"
Jeg vender mig om. Han laver trutmund, og peger på sin mund. Jeg kysser ham smilene på munden, og går ned til buffetten.

Thor og jegWhere stories live. Discover now