26

1K 41 10
                                    

"Hvad f*ck har i gang i!?" Råber jeg af dem.

"Hvad snakker du om?" Anthon rejser sig hurtigt op.

"Ja hvad f*ck tror du!? Jeg troede du var min ven.."

Jeg går hen imod Anthon, og slår ham i maven. Han vælter sammen på gulvet, hvorefter jeg sparker ham. Han hoster lidt, før han giver op og lægger sig helt fladt på gulvet. Først der går det op for mig at Marie står lige bag mig.

"Hvorfor er du så voldelig!? At slå din bedste ven!!? Tænk at du kunne synke så lavt" Råber hun.

"J-jeg...."

*Maries synsvinkel*

Hvad har han gang i!? Han er begyndt at blive virkelig træls..

"Anthon! Anthon? Er du okay?"

Jeg aer blidt hans kind. "Marie?" Siger han og tager min hånd. "Er du okay!?" Spørger jeg bekymret. "Ja.. Det tror jeg.. Hvad med dig?"

"Ja da"

"Godt.."

"Thor, vi skal altså lige snakke sammen...!" Siger jeg nervøst.
Jeg rejser mig op, og gå hen imod ham.

"Du er altså begyndt at blive lidt træls.. Du er hele tiden jaloux og nu slår du din bedste ven!?"

"Prøver du at sige at du slår op!? Det behøver du ikke, for det gør jeg!!"

"Nej! Thor..!" Tårerne vælter ned af mine kinder.

"Jo! Marie.. Det et nok bedst for os begge to..."

"Nej det er ikke! Det kan du ikke bare bestemme!! THOR!" Jeg begynder at råbe, og hele lufthavnen glor på os. Anthon trækker mig ind i et kram. Jeg græder ind i hans skulder. "Såså søde.."
Jeg snøfter.

Tak for 8k!!😍

Thor og jegWhere stories live. Discover now