Vi går ind i køkkenet igen, hvor Anthon står med sin telefon i hånden. "Der er
fest hos Kalle i aften! Skal i med?" Siger han. Thor og jeg ser på hinanden, og nikker. "Feedt, jeg skriver det lige til ham" Han begynder at taste på sin mobil.***
Vi sidder i bussen, på vej til Kalle. Da vi er der, tjekker vi ud, og går hen til huset.
Festen er allerede i fuld gang da vi kommer ind. Thor tager mig under armen, og fører mig op til dansegulvet. Vi fyrer den totalt af, og bliver varmet godt op. Anthon kommer med drinks. Thor og Anthon bæller den, imens jeg bare sipper til min.
Efter nogle timer, begyndte jeg at blive lidt småtræt. Jeg får Thor med ud i gården, for at få lidt frisk luft.
"Aaah her er dejlig køligt" Siger Thor. Jeg nikker. Så begynder min mave pludselig at knurre. Og det samme gør Thors. Vi griner begge i kor. "Jeg henter noget at spise" Siger jeg så. "God ide" Smiler Thor.Da jeg kommer ind igen, er der bare sygt varmt. Jeg får øje på Anthon som har travlt med en pige som danser op af ham. Jeg griner for mig selv. Jeg finder hurtigt køkkenet, og tager to tallerkener spaghetti. Jeg skynder mig hen til gården.
Jeg åbner døren, og måber. Dér står Thor, og kysser med en anden pige. Jeg kan mærke tårerne trille ned af mine kinder. Jeg taber maden på gulvet, og så får Thor øje på mig. Han trækker sig væk fra pigen, og sender hende et ondt blik. "Marie..! Det er ikke som du tror! Lad mig forklare.." Jeg fnyser af ham. "Der er intet at forklare. Du skal bare skride ud af mit liv!" Siger jeg med gråd i stemmen. Jeg begynder at løbe.
Stem hvis i vil have afsnittet fra Thor vinkel! Elsker jer💘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Thor og jeg
FanficMarie møder tilfældigt to drenge på sin aftentur. Det viser sig at være drengende fra citybois! De tager hende med til en fest, hvor hendes liv ændrer sig.. Hvordan, må du selv finde ud af..;)