16

1K 34 1
                                    

Jeg vågner næste morgen med et smil på læben. Mors overraskelse igår var at hun havde bestilt pizza til om aftenen..
Men idag har jeg jo fødselsdag! Jeg er vildt spændt. Jeg hopper op af sengen, og tager en kjole på. Jeg lægger en let makeup, og trækker gardinet op, og lader lyset komme ind. Jeg tror det er første gang i fire år jeg har kjole og makeup på! Men idag er jo også en særlig dag.. Jeg går glad ind i stuen. Men mor er ikke derinde.. Jeg havde lidt håbet på det..

Jeg lister ind på hendes soveværelse, og ser hende ligge i sengen. "Moar..?" "Skat.. Ikk råb, jeg har det skidt.." "Men.. Mor.." "Gå nu, ikk? Så er du sød" Jeg nikker stille, og går ud. Jeg kan mærke tårerne presse på, men kæmper for at holde dem inde. Jeg må ikke græde.. Ikke idag..

Jeg finder min mobil frem, og taster Thors nummer ind.
(Samtale)
Thor: Hei
Mig: Heii
Thor: Hvad er der?
Jeg kan mærke skuffelsen stige op i mig.. Min kæreste har ikke styr på min fødselsdag..:v
Mig: Øhm.. Jeg tænkte på.. Kan du være sammen idag?
Thor: Uhh, nej desværre. Skal med bois i byen..
Mig: Nå okay...
Jeg er virkelig tæt på at bryde sammen.
Thor: En anden dag?
Mig: Ja..

(Samtale slut)

Jeg begynder at græde, helt lydløst. Tårerne triller ned af mine kinder. Alle har glemt min fødselsdag.. Alle har glemt mig..

UNDSKYLD for et så kort kapitel, men jeg lover der kommer mindst to mere imorgen!
Elsker jer💘

Thor og jegWhere stories live. Discover now