Hogyan is kezdődik ez a story?

729 27 2
                                    

Sziasztok én Y/n vagyok! Éppen olvastam hajnalok hajnalán amikor a világításom (ez esetben gondolj LED-re vagy ha nem akkor nyugodtan másra) kikapcsolt. Először azt hittem, hogy csak kihúzódott vagy kiégett, de tévedtem. Ahogy kinéztem az ablakon az autók nem mentek. Egyhelyben álltak. De tényleg.

Azt hittem álmodok, de tévednem kellett. És egyszercsak felvillant a Tv-m, hogy a sportcsarnokban kezdődik egy játék. És mivel kíváncsi voltam ezért elmentem.

Amikor megérkezdtem több ember is volt ott rajtam kívül és középen egy asztal amin nyakörvek voltak. Elvettem onnan egyet és felraktam magamra. Nem értettem mi ez az egész. És miután megtudtam a szabályokat nem sokra rá elkezdődött a játék.

Kifogtam egy Pikk játékot.

És fogócska bújócska volt a játék neve.

Gondolom innen már ésszerű. A gép kiválasztott 2 fogót akinek szemvakító pirosra változott a nyakörve. Nekünk menekülőknek meg szintén olyan erős kék. És ezzel elkezdődött a játék.

20 percünk volt játszani és akit elkaptak a fogók meghaltak. Szerencse, hogy sokan voltunk ezért nem én voltam az elős célpontok között. És azt is köszönöm, hogy jó futó vagyok.

A gondolkodásomnak megfelelően választották ki a játékosokat vagyis akin látszik, hogy nem tud futni. És a végére maradtak a jó futók. Hát persze. Ha ésszerűen gondolkozunk én vagyok a következő célpontjuk, mert csak 16 vagyok ez egyértelmű. De ahogy számoltam ők sokat futottak én meg alig futottam. És ahogy láttam a jobb oldali jól fut szvl tőle jobban kell félnem mint a bal oldalitól. Viszont nekem akkor is több energiám van pluszban rövid és hosszútávon is egész jó futó vagyok.

Elkezdtek felém futni. Cikk cakk-ozni ilyenkor nem szabad, mert könnyen útolérnek. Kanyarogni sem előnyös, mert levágják a kanyarokat. Akkor egyenesen? De hogy? Itt van 20 méterre a fal. És még van fél perc. Rendben! Akkor fal lesz. És 5....4...3...2..1. Valahogy el kell húznom az időt.

Hátra néztem de nem kellett volna. Amíg a jobb futó engem kergetett a bal elintézte a maradék embereket.

Egyedül maradtam

10 másodperc kérlek csak addig bírjam ki. Utána ráérek mindenre.

És sikerült. Megnyertem, de rajtam kívül mindenki meghalt.

Ezt lehet meg kéne jegyeznem, hogy a Pikk-nél ilyenek vannak? Hiszen kitudja, hogy mi ez a világ és meddig leszek itt. Mindenkinek felrobbant a nyakörve. Kivéve nekem. Hogyan csináltam?

Szóvall igen így kerültem én ide. Mint később kiderült megvannak a színek és játékok.

-♠️Pikk: erőnléti (Vagy hogy mindják)
-♣️Treff: csapat játék
-♦️Káró: ész játék
-♥️Kör: A legaljasabb mind közül. Érzelemre megy vagy árulásra kényszerít.

Már régóta játszom a játékokat túlságosan is régóta. Szerintem olyan 1 év már biztos, hogy eltelt és rengeteg lap van már a tulajdonomban. Lassan az összes. Kivéve a formás (Vagy milyen) lapokat. Ezekkel mèg nem találkoztam. 2 lap hiányzik ezeken kívül. A kör 10 és a treff ász.

A mai napon éppen elmentem vadászni amikor is valaki elfogott és kiütött engem.

Amikor felénredtem egy szobában találtam magam egy széken és engem figyelt minimum 4 ember.

Chishiya x reader Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum