Gyors változtatás, mivel elrontottam és szerencsétlen vagyok. Szóval annyi, hogy nem 1 éve hanem annyi ideje vagyunk mi is itt, mint a többiek. Nem is zavarok többet további jó olvasást!
-Tudom ki a kör bubi.
-Na ki az?- kérdezett vissza Tamura.
-Ő- mutattam arra a srácra akinek félig el van takarva az arca.- és van segítője is- mondtam.
-Ki az?- nézett rám csillogó szemmel még mindig Tamura. (Sajnos még nem Chishiya)
-Az a csaj aki csak a csávóval beszél.- Tudom mi lesz a következő kérdése, ezért megelőztem őt.- Igen csak a pasival beszél, de ki mondta, hogy beszéddel kommunikálnak ketten?- mondtam meg az igazat.
-Akkor mivel?- Na ez az amit nem fogok elmondani.
-De sajnálatos módon a többiekkel nem tudjuk ezt elhitetni. Szóval várnunk kell addig amíg megfogyatkoznak az emberek.- Na erre nagyon megijedt.
-Ilyesztően okos vagy Y/n- jegyezte meg Chishiya.
-Ezt is sokan mondták már az életben. De köszi!- mosolyogtam rá amire kaptam mégegy mosolyt. Úristennnn
-Nagyon cuki pár lennétek. Összeilletek.- jegyezte meg Tamura amire mind a kettőnktől nagyon csúnya pillantást kapott.- túlságosan is.- mondta.
-Szóval szimbólumok.- tereltem a témát.
-A tied Pikk- nézett rám Tamura.
-Chishiya fordulj meg!- utasítottam. Megfordult de persze a kapucniját nem vette le.- hát rendben!- Azzal szépen levettem a kapucnit a fejéről, a haját pedig odébb söpörtem mert attól sem láttam a "kijelzőt".- Kör- jelentettem ki.
Erre megfordult, de szerintem egyikünk sem sem számolt azzal, hogy én mèg mindig a helyemen vagyok 1 lépést nem hátrébb. Vagyis rohadt közel voltunk egymáshoz. És vajon Tamura ehhez mit szólt.
-Öleld meg!- hogy ezt kinek mondta nem tudom, de most 2 választás van. Vagy visszamegyek 2 lépést vagy pedig megölelem.
(Chishiya szm.sz)
Megfordultam ahogy kérte. De azt nem mondta, hogy vegyem le a kapucnim. Már vártam a kérést erre éreztem, hogy ő veszi le a fejemről, majd odébb söpri q hajam. Ez a lány egyre furább. Mert kezd valami fura érzésem lenni amit nem akarok, hogy legyen.
-Kör- mondta a szimbólumom. Erre én azt hittem, hogy visszatért a helyére ahol eddig állt, ezért visszafordultam és vettem volna fel q kapucnimat amikor is szembesültem azzal a ténnyel, hogy a lány még mindig előttem áll pár centire tőlem. És persze ilyenkor meg kell szólalni újdonsült ismerősömnek.
-Öleld meg!- Ezt a mondatát nem tudom kinek célozta, de van egy olyan érzésem, hogy nekem. Most 2 választás van. Vagy hagyom, hogy visszamenjen 2 lépést.
Úgy is lehet meg fogok halni a következő játékban. Vagy rosszabb, hogy ő vele nem találkozom többet. Döntöttem!
(Y/n szm.sz)
Már léptem volna vissza amikor is... megölelt. Gondoltam nem leszek szemét és visszaölelem. (meg ki hagyná ki Chishiya ölelését)
Ezekután nem volt semmi fontos at emberek fogyatkoztak egészen addig amíg 7-en maradtunk. Tamura-n már látszott, hogy nem bírja sokáig. Ezért muszáj volt közbeavatkoznom a sorrendbe.
-Bocsi Chishiya de Tamura már nem bírja és ha nem teszek valamit előreláthatólag megöli magát.- Suttogtam Chishiya-nak- Chsihiya- szóltam neki- mi a szimbólumom?- néztem rá.
YOU ARE READING
Chishiya x reader
FanfictionŐszintén szólva ezt a könyvet azért írom, mert nagyon de tényleg nagyon kevés fanfactiont találtam róla, mivel ez a sorozat még nem annyira elterjedt ebben az országban. Úgyhogy jó olvasást kívánok. Ui:- lehet benne csúnyabeszéd -Spoiler veszé...