Izgalmas játéknak nézünk elébe

354 27 4
                                    

Azóta 1 kör nem telt még el. Tamura nagyon boldog azóta, hogy élek. Chishiya pedig Chishiya vele nem tudok mit csinálni.

-Szóval fiúk...-szólaltam meg amire mind a kettőjük rám nézett.- Ti kire tippeltek, hogy ki lehet a kör bubi?- néztem rájuk

-Én nem tudom....-mondta őszintén Tamura.

-Hát nekem vaj 1 selytésem de szerintem ketten vannak. Az egyik csak a segítő.- Szólalt meg a rideg herceg.

-De még nem tudod, mert nem biztos ezért várni kell a következő körre.- fejeztem be a mondatát.- tudom melyik kettőre gondolsz. Nekem is feltűnő volt az amivel kommunikálnak.

Most meg csak nézett rám. Valami rosszat mondtam?

-Hahoooo! Föld hívha Chishiya-t, Chishiya jelentkezz.- szóltam neki

-Vagyok csak gondolkoztam.- tudta le ennyivel.

-Ha te mondod- vontam meg a vállam.

-Most, hogy mindenki visszajött az "ebédlőből", ezért megyek keresek valami nasit.- Ezzel ott hagytam őket.

-Na nézzük mi a választék....- nézelődtem amikor is- úristen ez a kedvencem!!- ugrándoztam.

-Rosszabb vagy mint egy kisgyerek amikor ajándékot kap- hallottam meg a jól ismert hangot mögülem.

-Jaj hófehérke ha nem tetszik ott az ajtó.- mutattam az ajtó felé. És nem esett le, hogy hogyan hívtam

-Hófehérke?- nézett rám

-Igen, nézz magadra. Tiszta fehérben járkálsz.- mutattam rá

-Akkor te meg szeretnél lenni feketemacska?- nézett rám.

-Felőlem, hiszen engem sem érdekel a véleményed a becenevedről.- vontam vállát és mentem nézelődni az innivalókhoz.

-Mi legyen- kérdeztem magamtól.

-Nem tudom- mondta Chishiya

-Nem tőled kérdeztem- Fordultam felé- Magamahoz beszélek- forgattam meg a szemem majd néztem vissza az innivalós polcra.- Szóval.... legyen az. De nem, mert azt nem szeretem. De megkósthatnám. Nem fogom.- azzal sarkon fordultam és egy kérdő tekintettel találtam szembe magam.- Most mi van? Szellemet láttál?

Nem válaszolt csak hátat fordított és ment tovább.

-Oksi akkor kerülj!- mondtam hangosan majd lejjebb vettem a hangom és folytattam.- Remélem hazudnak majd nekem a szimbólumomról.- ezzel én is elindultam és hála a gyors lépteimnek lehagytam Chishiya-t. De még utánam szólt.

-Pikk a te szimbólumod.

Erre visszafordultam és ennyit mondtam: -A tied Treff- azzal mentem tovább.

Abban a körben már csak akkor láttam a fiúkat amikor haladtunk be a magánzárkákba.

-Kérem mondja meg a szimbólumát- hangzott az idegesítő női hang amit már 1 éve hallgatok.

-Pikk.- Megbízok Chishiya-ban hiszen okos ember és szerintem majdnem mindig ugyanarra gondolunk.

-A válasza helyes!- hallottam. És ezzel ki is mentem, de nem volt kint senki, ezért gondoltam, hogy emegyek az "ebédlőbe". Útközben hallottam egy robbanás szerű hangot, de picit többet ami miatt nem lehetett megmondani, hogy mennyi is volt. Majd hallottam, hogy jönnek ki az emberek a zárkákból.

Egy idő után jöttek be abba a helyiségbe az emberek ahol én ettem a kedvenc nasimat. Persze egy idő után lefeküdtem a padra, mivel egyedül voltam annál az asztalnál.

-Itt sincsen- hallottam egy csalódott egyben megijedt hangot, de nem szemteltem neki magyobb figyelmet. Csak feküdtem tovább.

-Nézd.- mondta egy ismerős hang, de nem kaptam fel a fejem, mert ehhez sem volt kedvem. Hallottam felém közeledni lépteket.

-Y/n? Te élsz?- nézett rám Tamura könnyes szemmel.

-Sajnos igen.- Sóhajtottam.- erre kaptam megint egy fojtogató ölelést.

-Ne tudd meg mennyire meg voltam ijdeve, de Chishiya is. Látszott rajta, hogy megijedt, hogy meghaltál.- mivan?

-Persze! Majd hiszem ha látom. Igaz, hogy 2-3 órája ismerem, de könnyen letudtam szűrni, hogy rajta semmilyen érzést nem nagyon lehet látni. És ezért bocsi.- néztem az említettre.

-Semmi baj- majd ezzel leült mellém. Kicsit közel. Tamura előttünk ült èn meg közben ettem a nasimat.- kaphatok belőle egy kóstolót?- nézett rám hófehérke.

-Hát persze!- mosolyogtam rá majd odaadtam neki azt amit eddig ettem. (Mivel ez egyszeletes vagy hogy mondják süti volt)

-Ez egész finom!- majd visszaadta. Tamura meg csak vigyorgott ránk mint a tejbetök.

-Mi az? Mit láttál?- néztem rá.

-Nagyon cuki pár lennétek... és az- mutatott a sütire amiben éppen azelőtt, hogy rámutatott beleharaptam- az a kezedben, ha úgynézzük egy közvetett....- nem hagytam, hogy befejezze tudtam, hogy mit akar.

-Ya ez? Igen ez egy süti, amit újdonsült ismerősöm megkóstolt.- mondtam neki.

-De ott a polcon- mutatott az említett tárgyra Tamura.- van még több is. Vagyis lehet, hogy Chishiya ezt direkt akarta így.- nézett az említettre.

-Mit?- nézett bambán hófehérke.- Ja, hogy a feketemacska és köztem közvetett csók legyen?- Vonta le a következtetést.

-Feketemacska?- Szegény Tamura.

-Tudom, hogy direkt volt hófehérke- Néztem rá szúrósan.

-Hófehérke? Mivan?- nagyon hülyének nézhet minket.

-Ez az idióta becenevet adott nekem!- Mondtuk egyszerre Chishiya-val.

-De te elöbb kezdted el!-Mondta

-De te meg utánoztál.-mű felháborodás.

-Rosszabb vagy mint egy kisgyerek!- mondta okoska.

-Nem is!- néztem rá

-Rosszabbak vagytok mint egy házaspár!- Szólalt meg végre szegény Tamura is.

-Nem is!- mondtuk egyszerre.

-Amúgy Chishiya!- szólaltam meg.

-Tessék?- nézett rám. Eddig is ilyenek voltak a szemei? Ilyen... gyönyörűek?
Y/n térj észhez!

-Lehet a gyanús alakokat kéne figyelni, nem gondolod?- néztem rá. Tekintetem belefúrtam az övébe.

-Te eddig nem figyeltél?- kétdezte meg és állta a tekintetem.

-Nem mert mérges voltam rád.- próbáltam állni èn is a tekintetét.

-Ez úgy lenne fer ha én is mérges lennék rád.- nézett el szépen lassan. Neeee furdulj vissza. De ahogy láttam a szeme elöbb indult el mint a fejem abba az irányba szóval az is lehet, hogy vonzónak talál. Áá miket beszélek be magamnak. Ez csak egy játék nyerd meg és mehetsz is a következőre.

___________________________________________

Sajnálom, hogy tegnap nem volt rész csak tanultam.
878 words😅
Remélem holnapra tudom hozni a kövi részt. Addig is további szép napot/reggelt/estét
Na haliii!

Chishiya x reader Donde viven las historias. Descúbrelo ahora