Emlékek 2.

383 23 4
                                    

-Menjünk el hozzám és akkor ott elmesélem. Rendben?- nézett rám.

-Rendben!- egyeztem bele.

Ezzel a mondattal el is indultunk. Vagyis én csak őt követtem, mivel nem tudtam, hogy merre és hol lakik.

Amikor megérkeztünk a házához láttam. Láttam a házát ami be kell valljak egész jól nézett ki. Nem egy panelben lakott. Sima kertesház volt. Ami valljuk be nagyon is illett hozzá az ő stílusához. Persze nem álltam meg kalandozni indultam utána a házban. És az illat ami volt a házban. Valami eszméletlenül jó volt.

Eközben beértünk a nappaliba ahol szépen helyet foglaltam ő pedig velem szembe.

Chishiya elmesélt mindent. Az elejétől a végéig. És ahogy mesélte úgy egyre jobban és egyretöbb emlék jött vissza. Lassan ott jártunk, hogy már nem kell mesélnie ugyanis mindenre emlékeztem. Még arra is amikor idekerültem. Azt a sokkot ami nekem volt senkinek nem kívánom.

-Mostmár értem, hogy miért vagy mindig ilyen nyugodt.- csak ennyit tudtam mondani hiszen sokk alatt voltam.

Nem tudom, hogy ez mennyire látszott meg rajtam, de egy idő után odajött hozzám Chishiya és szorosan megölelt. Jól esett az ölelése ugyanis éreztem, hogy legalább ő még itt van nekem. És számíthatok rá.

Ezekután persze együtt maradtunk és a múltat legalábbis én próbáltam elfelejteni. Összeköltöztünk és együtt élünk. Chishiya egyszerűen nagyon cuki tud lenni legyen bármelyik napszak és bármilyen nap. Egyszerűen nem olyan akinek megismertem. Sokkal jobb, szerethetőbb és persze gondoskodóbb.

Ő elmegy dolgozni én pedig még suliba. Hétköznap, de hétvégén amikor nem kell bemennie dolgozni akkor pedig egésznap együtt vagyunk ha kell ha nem. (Sorozatozunk, sétálunk, főzünk, alszunk) vagyis igen.

Így élünk együtt. És ez így is fog maradni.

Sajnálatos módon, mivel a könyvet elcsesztem az elején és így nincsen nagyon több ötletem (persze ha nem akarjátok, hogy tovább írjam az unalmas napokat és befejezzem a halálig) Akkor ennek a könyvnek itt vége lenne. (Persze ha vannak erre jelentkezők, hogy ne akkor lécci írjátok vagy privàtba vagy itt kommentbe)

Viszont elkezdtem egy másik Chishiya x Reader storyt amit sokkal jobb lesz mint ez volt. Akit érdekel az a prclfilomra rámenve megatlálja. Ha meg nem érdekli akkor további szép napot és olvasásokat kívánok mindenkinek. Addig is haliii!

Chishiya x reader Where stories live. Discover now