Ez a Pikk király

312 30 2
                                    

Ezekután csak álltunk egymással szembe. Majd Chishiya megfordult és be ment az épületbe. Én is mentem volna után de persze nem tehetem meg akármennyire is szeretném. Meg persze Chishiya is mérges lenne rám. Vagyis csak remélhetem, hogy nem szándékozik meghalni. És most akkor csak órákat kell várnom arra, hogy lehetőleg kijöjjön onnan.

-Úgy érzem, hogy akkor most csak várunk órákat.- sóhajtottam

Eltelt 1 óra és a közelben lövöldözést hallottam. Egyből tudtam, hogy a közelben van a Pikk király

-Basszus basszus basszus.- mondtam magamnak.

El is felejtettem, hogy amúgy van nálam meg Chishiya-nál is vokitoki, mivel éppen azon voltam, hogy ne találjon meg a lövöldözés okozója. Bementem egy sikátorba és vártam, hogy befejeződjön vagy esetleg messzebb menjen a Pikk király. Hallottam, hogy mozgásban van de messzebb nem nagyon ment. Már lassan másfél órája a sikátorban vagyok amikor is abbamaradt a lövöldözés és a léghajója is több kilométerre járt. Majd megszólalt a vokitoki.

-Cinnia! Hol vagy?- túlélte és engem keres. Megnyugodtam, hogy túlélte.

Gyorsan a hátamögüli részre mentem amikor szóltam neki.

-Chishiya! Fordulj meg.- mondtam neki épp annyira, hogy hallja.

Amint megfordult elkezdtem felé futni és neki ugrottam. Szinte kéztetést éreztem arra, hogy megöleljem.

-Úristen! Túlélted!- mondtam neki örömömben

-Igen, de ahogy látom te is.- Hallottam a hangjában a megkönnyebbülést. És.... visszaölelt!

-Viszont most menjünk végezzünk a kör dámával, hogy a végére csak a Pikk király maradjon- mondtam neki

-Igazad van induljunk.- Ezzel el is indult én persze gyorsan mellécsatlakoztam és sétáltunk. Persze óvatosan, hogy ne ütközzünk bele a királyba.

Szerintem olyan 1-másfél órája sétáljattunk amikor is szembe jött velünk egy ember.

-Chishiya?- honnan ismeri? És ki ő?

Ahogy láttam rajta fiú volt és kicsit sokat sétálhatott mostanában. Pláne, hogy 1 fegyverrel volt. Vagyis lehet, hogy rosszat akar. Nagyon nem volt jó előérzetem és nem a csávó miatt. Ezt mondtam is Chishiya-nak.

-Chishiya nem vele szemben, de nincsen jó előérzetem. Nagyon nincsen.- mondtam.

És persze amint befejztem a mondatom hallottam egy lövést. De nem a Pikk király volt, mert ő messze van. És amikor megláttam, hogy kit találtak el. Nem hittem a szememnek. Chishiya volt az akit találat ért.

-Basszus, Basszus, Basszus.- mondtam. Majd megnéztem, hogy ki lőtt és amint megláttam valahonnan ismerős volt. Megvan. Hát ugyanott volt ahol Chishiya.- Te idióta vagy? Most idecsalogattad a Pikk királyt.

-Oh itt van a kislány aki nem akart csatlakozni hozzánk. Te még élsz?- nézett rám

-Nem basszus már rég halott vagyok és csak téged kísértelek.- ezzel letérdeltem Chishiya mellé és leszorítottam a vérzést amennyire csak tudtam.- kérlek Chishiya tarts ki!- mondtam neki.

Az a fura gyerek is idejött Chishiya-hoz és ő is letérdelt mellé.

Majd itt elkezdtek beszélgetni, hogy miért volt ilyen Chishiya meg ilyenek. Ezekután megjelent egy csaj.

-Usagi- mondta.... Arisu (asszem) és odafutott hozzá.- én csak néztem őket majd Arisu valamiért elment a közelbe.

Az a csávó aki lelőtte Chishiya-t elkezdte magát valamint felhúzni, majd hallatszott mégegy lövés. Megint Chishiya-t találta el, de most a hófehérke maga ugrott a lövedék elé.

-Mit csináltál Chishiya?- könnnyezett be a szemem.- idióta vagy.- értem mellé és megint letérdeltem a földre fellé. És szintén leszorítottam a sebeket ahogy csak tudtam.

-De legalább őt megmentettem- mutatott.... Usagi-ra

-Köszönöm szépen!- mondta a lány.

-Szívesen az ő helyében is!- mosolyogtam rá.- te viszont- néztem vissza Chishiya-ra.- Jössz velem- mondtam neki és azzal a lendülettel segítettem neki felkászálódni ès leültettem egy kocsi mögé.

Ellátam a sebeit ahogy tudtam és ránéztem.

-Meg ne merj szólalni én nem orvosnak tanulok vagy tanultam és ezt is csak épphogy átvettük a suliban. Viszont ha valamit rosszul csináltam csak akkor szólj és kijavítom.- mondtam neki.

-Igazából csak annyit akartam mondani, hogy köszönöm! És ahogy láttam minden tökéletes.- ekkor lövéseket hallottam. Majd felnéztünk mind a ketten.

-A Pikk király.- mondtam.- ide csalta az a szemét.- mérséklődtem

-Csak maradj csendben és mozdulatlan. Akkor nem vesz észre.- ahogy ezt kimondta. Hallottam az emberek sikítását meg a lövöldözést. Én ezt soha nem bírtam és inkább befogtam a fülem és becsuktam a szemem, mint egy kisgyerek. Tompán még hallottam de nem annyira. És egyszercsak megéreztem magamon 2 kezet. Erre kinyitottam a szemem és szembetaláltam magam Chishiya vállával.

-Chishiya, nem szabad magad megeröltetni.- mondtam neki.

-Akkor ezesetben....- ezzel hátradőlt vissza a kocsinak, de úgy, hogy nem engedett el.

-Te mit csinálsz?- kérdeztem tőle.

-Félsz és emiatt próbállak megvédeni. Vagyis azt érzékeltetni.- suttogta, mivel abbamaradt a lövöldözés.

Meghalt mindenki? Az nem lehet. Csak 1 léptet hallok az pedig középről jött vagyis a Pikk király volt az aki biztos, hogy túlélte. A többiek?

-Chi....- nem tudtam befejezni, mert ellettem halgattatva. A hófehérke a mutató újját tette a szám elé.

Értettem a célzást, most az egyszer nem beszélhetek. Szóval vàzolom a helyzetemet. Én mint kedves Y/n személye éppen Chishiya ölében ülvefekszem (így is úgy is mind2). Kedves hófehérke pedig tőlem pár cm-re van mint múltkor a mutató újja a szám előtt van és gyönyörű szemeivel fürkészi az arcomat. Mint egy romantikus film nem? Hát nem. Mivel éppen az életünkért küzdünk. Megint lövéseket hallottam, de messzebbről. Ekkor inkább szorosabban odabújtam Chishiya-hoz, hogy ne halljam annyira a lövéseket.

-Nem akarok belegondolni, hogy most is emberek halnak meg.- mondtam elhaló hangon.

-Akkor ne tedd! Csak gondolj arra, hogy te és én vagyunk itt és csak ölelkezünk.- (őszintén valaki gondolta volna, hogy ilyen is tud lenni Chishiya?)

-Remélem végre végezni fognak a Pikk királlyal.- mondtam.- túl sok embert ölt már meg.

Még egy ideig hallottam lövöldözést, majd egyrobbanást hallottam.

-Chihsiya nekem ez nagyon nem tetszik. Miért nem mehetünk végre haza?- kezdtem megint bekönnyezni.- túl sok ember halt meg már.- majd hallottam mégegy robbanást de ez már ismerős volt.

Felnéztem az égre és láttam.... láttam ahogy a Pikk király léghajója felrobban. Megkönnyebbültem.

-Már csak a kör dáma maradt hátra.- Mondta Chshiya. És fel akarta kászálódni.

-Még meg se forduljon az eszedbe.- szóltam rá és fektettem vissza.- ahogy láttam Arisu meg Usagi indultak el a kör játékra. Az pont elég, te addig szépen itt maradsz velem amég azok ketten végeznek végre.

-De ez egy kör játék.- hitetlenkedett.

-Szerintem meg azok ketten megtudják oldani a játékot.- mondtam neki. Ő meg beletörődött sorsába.

___________________________________________

1013 words

A mai napon végeztem a 2. Résszel is. Úgyhogy, most büszke vagyok magamra.

"Spoiler": lehet, hogy a következő rész egy icicke picikével hosszabb lesz. Viszont tovább szép napot/estét/reggelt. És haliii!

Chishiya x reader Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang