-20-

672 69 141
                                    

Merhaba.

Kral beni kucağına çekerek yüz yüze oturmamızı sağladı bu her ne kadar utanmamı sağlasa da çok güzeldi başını boynuma gömerek konuştu "üzgün olma" her kelimsinde dudakları boynuma Değiyordu başta hareket etmese de sonradan ufak ufak öpmeye başladı elleri ince belimi bulurken omzuna tutundum

Bir süre sonra boynumdan ayrılarak dudaklarıma yöneldi yumuşak dudaklarını dudaklarımda hissettiğim de ölecek gibi hissettim ama o öpücüğü uzun tutmayarak ayrıldı "uyuyalım mı güzelim?" her ne kadar uyumak istemesem de kafamı sallayarak onayladım

Yavaşça belimi tutarak beni kucağından kaldırdı yatağın içine girerek yorganı kaldırdı ve kollarını gelmem için açtı vakit kaybetmeyerek kollarına girdim eli hemen belimi bulurken başını saçlarıma gömdü ve seslice kokumu içine çekerek burnunu enseme sürttü

Bir süre sonra ensemde hissettiğim düzenli nefesler ile uyuduğunu anladım, çok vakit kaybetmeyerek bende uykuya daldım.

_____

Sabah yüzümde hissettiğim küçük küçük baskılar gözlerimi aralamama sebep olmuştu. Gözlerimi tamamen açtığımda kralın beni dikkatle izleyen gözleri ile karşılaşmayı beklemiyordum hemen toparlanarak konuştum "günaydın kralım" konuşmam ile hemen gülümseyerek baktı "günaydın meleğim" meleğim demesini seviyordum. dediği ile gülümseyerek başımı eğdim.

Kralın gülümsemesi solarken konuştu "bebeğim bugün kim krallığı gelecek seni eşim olarak tanıtacağım, bir sorun olur mu?" duyduğum şey ile şaşırırken başımı iki yana salladım "kralım yapmasanız, utanırım." kaybolan gülümsemesi daha da gitmişti yinede sarıldı bana "benim şimdi gitmem gerekiyor, ben seni çağıracağım" diyerek yanağıma sert bir öpücük kondurarak çıktı odadan.

Onunlayken kendimi kaybediyordum bu hoseok o hoseok değildi sanki.

Daha fazla burda durmayarak aşşağıya mutfağa indim.

____

(Yoongi)

Kapının çalınmasıyla kafamı evraklardan kaldırdım "gel" demem ile hızlıca açıldı kapı "kralım kim krallığı geldi sizi bekliyorlar" kafam ile onaylayarak ayağa kalktım, hızlıca merdivenlerden inerek kısa sürede vardım.

Kapıda gördüğüm kim taehyung bir yere dalmıştı sadece bir yere odaklıydı, merak ile arkamı döndüm hoseok'un olduğu tarafa bakıyordu. Sinirle arkamı döndüğüm de taehyung odağını bozmamış hâlâ o tarafa bakıyor arada dudaklarını yalayarak sırıtıyordu.

Bunu bozarak hızlıca onun yanına gittim ve konuşmaya başladım "hoşgeldin kim taehyung, nereye bu kadar dikkatli bakıyorsunuz?" taehyung sonunda bakışlarını bana çevirerek konuştu "onu istiyorum" bahsettiği kişi hoseok muydu? Eğer oysa kan çıkacaktı burdan.

Anlamsızca baktım "kimi istiyorsunuz?" bir anda konuyu değiştirerek "kimseyi" dedi, daha fazla sorgulamayarak onayladım.

Taehyung sırıtarak bana baktı "beni en iyi şekilde ağırlayacağını umuyorum min Yoongi" aynı şekilde sırıttım "emin olun ağırlayacağız kim taehyung" kafasıyla onayladı. "İçeri geçin lütfen" demem ile gülümsemesi büyüdü "bende bunu bekliyordum" diyerek içeriye adımını attı. İçeri geçtikten sonra ona odasını göstermiş ve çıkmıştım ordan.

Yandan geçen bir kaç hizmetliye "hoseok nerde?" dediğimde "mutfakta" cevabını almış ve adımlarımı mutfağa yöneltmiştim

Mutfağa girdiğimde hoseok gülen yüzü ile beni karşılamıştı "napıyorsun bakalım bebeğim" bebeğim demem ile hemen ortalığı Kontrol etmiş sözde kızgın bir ifade ile konuşmuştu "kralım biri duyacak" demesi ile gülmüş onu belinden tutarak kendime çekmiştim "severim de" dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum "öperim de, hadi gelsin sıkıyorsa bir şey desin biri" demem ile kafasını göğsüme gömdü, çok tatlıydı.

UFAKLIK -SOPE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin