Merhaba. Müslüm dinleyerek Okur musunuz?
Aidan ile olan yerimize gidiyordum başka kimsem yoktu şuan gözlerimdeki yaşlar durmuyor kalbim sıkışıyordu, neden yapmıştı bunu? Beni sevdiğini sanıyordum.
Bir ihanet kalbimi neden bu denli acıtıyordu? Nasıl bu kadar kısa sürede kopmuştu benden. Bunları düşünmek istemiyordum. Kendimi yere attım, zaten varmış sayılıyordum.
Neden gözyaşlarım hâlâ durmuyordu? Hıçkırarak ağlıyordum bağırmak yıkmak istiyordum her yeri ama bir an bunu bile hak etmediğimi düşündüm, kapattım gözlerimi. Yağmurun başlamasını istedim gözyaşlarımı gizlemek istedim.
Ne kadar oldu bilmiyorum ama gözlerimi açtığımda güneş doğuyordu. Kararımı vermiştim.
Yavaşça kalkmam ile adımlarımı saraya yönelttim.
______Vardığımda kimsenin yüzüne bakmayarak odama gittim, kendimi buna hazırlamalıydım.
Kısa bir süre sonra kapım çalındı "kralım gire bilir miyim?" bu çağırdığım muhafızdı "gir" dediğim an kapı açılmıştı "hoseok'u dışarıdaki kazıklara bağlasınlar ona idam kararının çıktığını söyleyin lakin ona dokunanı, zarar vereni keserim. şimdi git" dediğimde hemen eğilmiş ardından çıkmıştı.
Bu verdiğim karardan pişman olmayacağım. Kendimi yatağa attım ve bekledim.
Uzun bir süre sonra kapım çalındı "gir" demem ile kapım açılmış muhafız önümde eğilmişti "efendim her şey hazır siz bekleniyorsunuz" kafamı sallamış yataktan kalkmıştım.
Hoseok'um çırpınmıyordu bile sessizce ağlıyordu, çırpınsın istedim kaçsın benden.
Oraya gittiğim an hoseok'un bakışları bana döndü "yoongim ben seni aldatmadım, yemin ederim yapmadım ben seni aldatmam ki" diyordu bende buna inanmak istiyordum yemin ederim buna inanmak istiyordum ama olmuyordu gördüğüm görüntü beni yanıltıyordu.
Hoseok'un ağlaması şiddetlenmişti "yoongim ben ölümden kormuyorum senin elinden olsun ölümüm lakin seni aldatmadım inan bana yapmadım bunu" diye sayıklıyordu.
Muhafızın kılıcı getirmesi ile kılıcı elime aldım ve hoseok'un yanına gittim elleri bağlıydı ayakta duruyordu, acaba ellerini çok mu sıkmışlardı, acıyor muydu?
"Hoseok, hoseok'um" dediğimde hemen kafasını kaldırıp bana baktı "inanıyor musun bana? " dediğinde bakışlarımı ondan çektim.
Yavaş adımlarla yanına ilerledim kafasını iki elimle tuttum ve bana bakmasını sağladım, dudaklarımı anlına uzunca bastırdım tam bir şey diyecekken konuştum "sus hoseok, lütfen" dediğimde susmuş gözlerini kapatmıştı. Bu sefer dudaklarımı aşık olduğum dudaklarına bastırdım lakin hemen geri çekildim.
Kılıcı yere attım "hoseok" dediğimde bana gülümseyerek bakmıştı "sen benim yaşam kaynağımdın" dediğimde gülümsemesi büyümüştü "ve ben canımdan vazgeçiyorum" diyerek koynumda tuttuğum çakıyı aldım.
"Güzledin hoseok çok güzeldin" diyerek sapladım çakıyı kalbime.
Yazardan-
Hoseok umutsuzca bağırıyor bütün halk sessizce ağlıyordu.
Hoseok yoongiyi belki aldatmamıştı lakin ağlatmıştı bu ölüm boşuna değildi yılların kurtuluşuydu.
bu ölüm hoseok'un son bağırışı yoonginin son çaresiz kalışıydı, bu ölüm
Son göz yaşıydı.
Namjoon uzaktan sevinç çığlıklarıyla geliyordu "jin uyandı!" diye bağırıyordu, lakin halkın baktığı şeyi görünce bağırışlar haykırışa dönmüştü herkes ağlıyor, bağırıyor bazıları ise sinsice gülüyordu.
Hoseok'un elleri çözülmüş suganın başını koynuna yaslamıştı. Kısa bir süre sonra hekimler gelmiş çekip almıştı yoongiyi hoseok'un koynundan.
Umutla bekledi hoseok 'belki' diyordu lakin ölüm haberi gelmişti artık her şey bitmişti.
Bundan bir kaç gün sonra hoseok
Canına kıymıştı krallığın başına namjoon geçmişi. Jin neler olduğunu bilmiyordu bünyesi bunu kaldırmazdı bu yüzden namjoon bütün halka bunu konuşmayı yasaklamış jine'de onların başka bir yerde sıfırdan hayatlarına devam edeceklerini söylemişti. Aslında bu bir nevi doğruydu ölüm onları ayıramayacaktı.Yoongi hoseoku affetmişti onlar bu dünya da olmasa da kavuşmuş yeniden birbirlerini bulmuşlardı.
Y- seni seviyorum hoseokum.
H- seni seviyorum yoongim.Aidan- seni affetmiyorum abi çünkü senden hiç küsmemiştim.
H- seni gerçekten aldatmamıştım
Yoongim.Y- biliyorum meleğim.
Y- Sen bana verilen en acı verici lakin en kıymetli cezasın meleğim.
SON
_______
Bitti. Bu benim için yemin ederim ki çok zor artık kral yoongi yada masum hoseok olmayacak hayatımda.Eğer ki bu bölümde karakterlere hakaret görürsem cidden çok kötü olur sövecekseniz bana sövün, bu konuda çok ciddiyim.
O zaman son kez 'bir gece ansızın gidiyorum.'
Uzaylı hubi son kez kaçovv :)