Koltukta uyuya kaldığım için boynum çok fena ağrıyor çok canım yqniyordu. bende hemen ılık bir düş almak için küvet doldurdum neyse işte duş bana baya iyi gelmişti. saat ise 8:00 olmuştu bile hem dolabımdan bir şort ve tişört alıp saç mi da bağlayıp çıktım. aç olmadığım için yemekte yememistim . okula girdigimde zil çalmistı koşa kosa sınıfa girdim hoca çoktan girmişti bende kapıyı tıklayıp içeri girdim .
m: şey Özür dilerim hocam dedim .
tam yerime geçerken Jorge çelme taktı bende yere düştüm hoca görmediği için bişey demedi ama canım çok yaniyordu. rugu hemen beni ayağa kaldırdı . bende teşekür ettim ve sırama oturdum .
r: Martina canın çokyanıyor mu ? kardeşim için özür dilerim senden.
m: önemli deyil birazcık acıyo o kadar.
hoca hep soru soruyordu bu arada Dersimiz fen bende iyi olduğum için hep parmak kaldırıyor soruları ben yapıyordum .
h : jirge bundan sonra seni Martina çalıştıracak itiraz istemem derste iyi değilsin .
hoca böyle diyince beni bir gülme tutmuştu ama hemen araya girdim
m : hocam ben çalıştırmasam zaten ne yaparsak yapalım anlamıyacak işte .
j : hahaha çok komik.
r: aslında bakarsan Jorge biraz komik. hahaha .
h; susun çocuklar. .....
zzzezrzrzrztzr.......zil çalıştı bende Çanta dan test kitabı çıkarıp çözmeye başladım. Jorge de yanıma geldi .
j ; bak kızım benimle uğraşma yoksa. .
m : yoksa ne ha naparsin..
j : bunu ! diyip benim kolundan çekerek okul bahçesinin arkasına getirdi . beni duvarla kendi arasında sıkıştırdi . biraz da korkuyordum
j : sana benimle uğraşma yoksa sonuçlarına katlanirsin demiştim sende katlanmayi sectin artık her gittiğin yerde sen beni göremesende ben senin gölge gibi olucam dikkat et dedi.
M : hiç birşey yapamazsın senden korkmuyorum .dedim onu ittim arkami donmus giderken.JORGEDEN
Artık dayanamıyorum beni çok deli ediyordu acayip sinirliydim . arkasından gidip kulağına eğildim.
j: bebeğim sakin gece uyurken heryeri kitlemeyi unutma dedim ve gülerek oradan gittim.MARTINADAN
Ne demek istedi bu şimdi anlamadım. sınıfa çıktım sırama oturdum . zil
çalmisti. ders boştu mudur sınıfa girdi konuşma yani duyuru yapacak mış .
Müdür : çocuklar bu hafta sonu tekne turu olacak gelecekler adlarını yazdırsin.
nerdeyse herkez gidiyordu Jorge ise hiç birşey yapıyordu ruhu cadde lodo yanıma gelip .beni ikna etmeye çalıştılar .
c-l-r: hadi ama çok eğlenicez
rugu da olduğu için düşünmeden tamam dedim . ne gariplik ki be tamam diyince Jorge de tamam dedi .