Arkamdan gelenin Jorge.oldugunu görünce daha da hızlı koşmaya başladım ondan nefret ediyorum . Nasıl benim duygularimla oynar. Jorge benim yanıma gelip kolumdan Tuttu
J:Martina bekle nolur dinle açıklama yapmama izin ver .
Bide kandırdığı yetmiyor acindırıyor beyefendi.
M: ne ne ne istiyorsun ha benden yetmedi mi kaldırdığı ben sana inanmistim be nasıl olur da benim duygularimla oynarsın dedim .arka mi dönüp giderken yine peşinden geldiğini görüp bağırdım .
M :sakın , sakın peşimden gelme tamam mı bitti bizim hikâyemiz baslamadan bitti çık git hayatımdan diyerek oradan uzaklaştım.
JORGE DEN.
Bu nasıl olur bizim hikâyemiz baslamadan bitti ne demek o kaybedemem bu olamaz .hemen yerinden fırlayip o öz kardeşim olacak pislik rugunun yanına gittim bunu bana nasıl yapardı .arkasına dönük lodoyla konuşurken onu kendime cevirip yakasından tuttum duvara yasladim. Ben den korumuş olmalı ki karşı bile veremiyor du.
J: ne istedin ha bende neden söyledin o eskiden di tamam mı. tamam ilk önce intikam içindi ama şimdi deyil .dedim .ve yakasini bıraktım .
R: ASIL sen ne istedin. benim ondan yani martinadan hoşlanıdigimi biliyordun ama bile bile gidip onu elde ettin .ne kadar zor birsey biliyor musun sevdigin kızı başkasına sarılırken , operken görmek hiç düşündün mu . Düşünmedin neden çünkü sen dostum sen sadece kendini düşünürsen dedi ve gitti. Bende arkama bile bakmadan oradan çıktım. Artık benim rugu diye bir kardeşim yok yok yokkkk !!!!!!!!!!