MARTINA DAN
Sabah kalktım .çok yorgunum ama hale dünkü olaylar aklımdan çıkmıyordu. saate baktığımda. 7: 40 olduğunu gördüm olamaz geç kalıyorum . koşarak banyoya girdim . tempolu bir dus alıp çıktım saçlarım bile korumadan üstünü giyindim .Mavi renkte kot bir etek ve üstüne boyundan askılı bir beyaz tişört.altina da hemen patenlerimi giyip çıktım saçlar kurumasını için hasta olabilirim ama kimin umrunda . patenlerimi çok hızlı kullanıyordum .okulun önüne geldiğimde herkez otobüse biniyordu bende bağırdım
M:beni de bekleyin !!!!!
L:geldi işte ben size ne dedim .
J: oh beee yetişti.
Jorge nin yüzüne bile bakmıyorum çok utanıyorum . ama o da benim geldiğim için mutlu gibi. otosuse binmekte zorlandığım için Jorge beni kaldır di kucağına alıp otobüse bindirdi .
J:işte martina hanim yerinize gecebilirsiniz.
M:teşekürler Jorge bey. diyip yanağına küçük bir öpücük kondurdum..
ayağımdan patenlerimi çıkarıp ayakkabıları mi giydim .
L: martina şey kızma ama sana bir şey sorucam .?
M:sor lodo.
L:martina senin Jorge aranızda da ne var bak eğer birsey varsa ben aradan cekilirim.
M:boşver arkadaşım yha bu konuları konuşmayalım lodoyla konuşurken otobüse bir çocuk girdi lodonun gözleri fal taşı gibi açıldı .
bende hemen lodonun yanından kalktım arkadaşım en iyiiyisi ben bir arkaya geçeyim ha ne dersin.
L: isabet olur martina .
x:meraba ben Pablo burasi boş mu ..
L:şey eeeeeee........
M:ever boş oturun siz. Pablo denilen çocukla lodo ve pablo iyi anlasiyorlar dı.
bende Jorge binmekte yanında oturduğu için mutluyum . ne diyorum ben onunla aramızda da bir şey olamaz....... kendine gel martina kendine gel.
J:martina martina .....
M: efendim Jorge .
J: noldu neyi düşünüyorsun öyle yoksa beni mi . Jorge böyle söyleyince istemsizce gulumsedim.
M:evet seni düşünüyordum .
ben böyle diyince Jorge de biraz sasirarak .
J:ne? ??
M: evet seni ve senin salakligini dedim . ben böyle diyince Jorge de gülmeye başladı ne kadar tatlı gülüyor .
Müdür :çocuklar geldik . inebilirsiniz.
herkez :tamam.
hep beraber indik ve vapura doğru yola çıktık . valizi çok ağır olduğu için tanıyamadım .
M:şey Jorge!!
J:yine noldu martina yine ne oldu .
M:aman be tamam bişey yok öküz. ....
J:ne öküz mu hıc yakıştıramadim senin gibi güzel ve tatlı bi kıza. ayıp ayıp çok ayıp .
ne yani benim güzel ve tatlı olduğu mu mu düşünüyor.