Seni seviyorum

259 15 5
                                    

JORGE DEN
Nasıl bana sen bencilin etkisi dedi . Ben tamam ilk önceleri kendini düşünmüş olabilirim ama artık deyil . Benim artık Tek isteğim Martina .
MARTINA DAN
bunu bana nasıl yapar ben onu çok sevmiştim. Ona nasıl inandım ki onun beni seveceğine ben aptalim ben tam bir aptalim.oturdugum banktan kalkıp lodogilin evine giderken arkamdan gelen sesle irkildim . Ilk önce anlamamis olsamda sonradan bu kişinin rugu olduğunu farkettim. Ve rakamı dönüp ona sımsıkı sarıldım. Gözyaşları mi da tutamadım. Tabi Rugudan ayrılınca göz yaşları mi sildim.
M : neden burdasin rugu ..
R:senin için tini senin için burdayım .seni sevdiğim için seni çok sevdiğim için .
Rugu böyle diyince ben bir an duraksadim. Ne yani yoksa ... yo yo olamaz.diymi yani beni seviyor olamaz.
M: bu ne demek rugu .¡ dedim yüzü mü burusturarak.
R : bu şu demek oluyor . Martina ben seni seviyorum .♡♡
M: neeee !!!! Im yani şey biraz gülerek yani ben ne diyeceğim mi bilmiyorum .
R:seni zor durumda bırakmak istemem tabi kardeşimin yaptığı şeylerden dolayi da Özür dilerim dedi. O köpek yavrusu bakışları yaparak .
M : şimdi Jorge konusunda konuşmayalım .
R: ee yanı şey benim sevgilim olurmusun prenses ♡
M : rugu şey yani ..
R :tamam anladım Özür dilerim .
M: yo yo Özür dileme tabi ki de seninle çıkarım .
Aslında rugudan hoşlanıyorum. Neden olmasın dimi ♡♡♡♡

Biraz gec geldi Özür dilerim .. Bu aralar çok meşgulum ama yazmaya çalışırım ."

♥ZIT KARAKTERLER ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin