Sabah yine o sıkıcı be bunalım mi hayatıma uyandım .hala ne olursa olsun şu Jorgeyi unutmuyordum. Ne kadar çalışsam da ruguyu Jorge yerine koyamiyordum. Ama napalım.
Annem odaya elimde ki poşetlerle dalınca bu düşünceler buhar oldu .
Annem : Martina hadi artık şu bunalımli halinden çıkta yeni aldığım Şeyleri dene.diyip poşetleri kucağıma fırlattı.
Martina : anne bugün bari rahat ver ya dedim ve poşetleri alıp banyoya girdim . Posetten çok tatlı sarı mini bir elbise üstüne de pembe ama açık renk uzun Hırka çıktı altına da topuklu sandeletleri mi giyinme fıstık gibi olmuştum .aslında annem haklıydı .banyo dan çıkınca annem yanıma gelip bana sarıldi. Bende teşekür ettim .
Martina : anne ben çıkıyorum .Bay dedim ve çantası da alıp çıktım .
Kapının önünde Jorge elinde beyaz ve içinde yani tam ortasında da bir pembe gül var demeti bana uzattı . Aslında o çiçekleri alıp ezerdim ama çok güzeller aldım .
M: senin burda ne işin var .
J :isim belli deyil mi
M:git burdan
J:BEN DINLEMESEN ASLA .
M : tamam anlat hadi dinliyorum dedim ve kapıya yaslanip elleri mi birleştirdim. Ve onu dinleme başladım.
J: bak Martina ilk önce Özür dilerim .hersey senin bana gıcık gıcık sataşmalarinla başla di .sonra ise senden bi intikam alıyor dedim sonra bu oyunu oynamaya karar verdim .ama sonra yani seninle zaman geçirdikleri bu düşüncelerim yok oldu . Seni gülüşün çocuksu tavırların saçların o gözlerin bei benden aldı .duygularım değişti . Sana aşık oldum ve hala da öyleyim .Martina ben sana aşık oldum nolur beni affet .
Jorgeyi o kadar çok affetmez istiyorum ki ama ya rugu .
M:Jorge seni affetiyorum ama şey ben ben yani ben ..
J:evet sen
M:ben ruguyla çıkıyorum.
J:ne bunu nasıl yaparsın .
M: şey Jorge sakin ol Özür dilerim gerçekten.
J: Martina sen naptin seni seviyorum dedim .
Artık dayanamadım Jorgeyi durdurma bir tek yolu vardı. Hemen onun kolundan çektim .artık kapıya onun arasında kalmıştım . Nefesini hissediyordum .ve ve ......Biraz diyecem ama baya geç geldi bölüm Özür dilerim ..
Bu arda NDNG ENES BATURU♡ TANIYORMUSUNUZ....