jorgeyle konuşurken birisi Martina demişti o yöne doğru baktığımda. rugu olduğunu gördüm . rugu yanıma geldi.
R:Martina birsey yaptı mı sana?
J:Ne yapabilirim rugu sadece konuşuyorduk . hadi ben eve gidiyorum size iyi eglenceler. tam Jorge arkasını dönüşen arkasından bağırdım.
M:Jorge bekle bende geliyim .
R:ben seni götürürüm tini yok gerek yok valla. beni Jorge götürür.
J:hadi ozaman tipi fazla beklemem koş hemen. .....
Jorge koş diyince hem koşarak çanta mi aldım .jorgenin yanına geldim .hiç birşey konuşmadan öylece yürüyorum ama tabi ben titriyordum.
M:HVVVVVVVVVV..........
Bu sessizligi Jorge bozdu.
J;noldu usudun mu yoksa dedi ve bana çektiği çıkarıp verdi.
M:tes..sekkur ederim Jorge..
J:onemli deyil .
M:Jorge....
J: .....
M:ya Jorge .
J:efendim Tini yine ne oldu.
M:hala soğukta koluna girsem olurmu.
j:gel buraya hadi dedi ve beni kollarının arasına aldı aslında şimdilik iyi hissediyordum .ve huzurlu. Evimin önüne geldiğimizde jirgeyle çok sıkı sarıldım. o ilk tepki vermemiştir ama sonra oda bana sarıldı.
M:teşekkür ederim Jorge .
j:onemli de..... demeden yanağına öpücük kondurup içeri girdim .bilmiyorum ama içimde.istemsizce oluşan bir mutluluk vardı.
JORGE DEN
Martina daha demi beni öpüp içeri girdi . beni optugu an sanki içimde istemsiz oluşan bir mutluluk vardı. eve doğru geldim .yatağıma kendime attım. Martini düşünerek uyudum bunu neden yaptığı mi bilmiyorum .
JORGEnin rüyası.
müzik odasında Org ile birbir şarkı çalarken çalarken martina içeri fırladı ve benimle şarkı söyledi. sonra ise yanıma gelip bana sarıldı.
JORGE UYANIR
Uyandığında hemen gitarı başına geçtim sözleri ve besteci bir kenara yazdım çok güzeldi. ve uyumaya devam ettim .
MARTINADAN
Hemen kendimi yatağa attım. çok mutluyum .neden hız bilmiyorum .yastığa kafanı koydum ve uykuya daldım .
MARTINANIN RUYASI
müzik odasında Bİrisi Org çalıyordu . bende hemen odaya fırladım ve bu çalan kişi jorgeydi benimle şarkı söyledi. sonra ise yanıma gidip ona sarıldim.MARTINA UYANIR
Uyandığında şarkı ve beslenir yarısı aklımda hemen koşarak kagit kalem alıp yazdım çok güzel bir şarkıydi .yatağıma tekrar yatıp uyudum .