SADECE NE

306 14 0
                                    

Ben, lodo ,rugu ve. ..Jorge adınızı yazdırdık aslında gitmek istemiyordum .Çünkü Jorge de geliyordu ama işte lodo ve en önemlisi rugu isteyince dayanamadım hem nolur ki yanımda rugguro var. mudur kağıdı eline aldı ve konuşmaya başladı .
M:çocuklar evlerimize gide bilirsiniz hazırlanın yarın sabah erkenden yani 8:00 de bur da olun hadi şimdi herkez evine. tabiki biz lodoyla eve deyil alışveriş merkezine. sıralarından çantamizi alıp patenlerimizo çıkardık . alışveriş merkezine yola çıktık .

JORGE DEN
olamaz bu büyük bir şans şimdi Martina benimle ugrasmak neymiş öğrenecek artık beni rugu bile tutamaz. artık onun gölgesi olduğum için onunla alışverişe gitmek gerek. hemen rugu aradım.
J:alo kardeşim.
R:noldu Jorge yöne ne isteyecen.
J:şey kardeşim lodo alışverişe gidiyormuş hem Martina da gidiyor biz de mi gitsek ne dersin.
R:tamam yarım saat orda ol.
hemen evden çıktım. AVM ye geldiğimde ruguyu martinayla sarilırken gördüm neden bilmiyorum bir an sinirlendim . yanlarına gittim.
J:selam millet .
L:sela..mm j. j Jorge..
R:selam kardeşim.
M:... .....
Martina hiç cevap vermemişti.
M:lodo hadi gel bak bu mağaza da güzel şeyler var ..
ben gösteririm bu kıza. .........
MARTINA DAN
yine mi Jorge ya aslında taş çocuk ama gıcık işte anlarsınız. mağazaya girdik ben çok mini bir elbise almıştım çok güzeldi . giyip dışarı çıktığımda rugu ve ne garip ki Jorge beni sürüyordu . Jorge salagi ise bana baştan yere düştü .
M.L.R:hahahahahahahahah
J:ne gülüyorum yha ayağım kaydı işte .hem Martina bu biraz kısa deyil mi .
M:sana ne ya sen ne karısiyon hem.
J: doğru ya ben neden karisayim ben senin arkadasin bile değilim .
böyle dediğinde çok üzüldüm ne yani beni arkadaşı olarak bile görmüyor muydu .bende bir şey demeden kabine girdim çıkarıp kasaya gittim. satın aldıktan sonra yemek yemeğe gittik Jorge benim yüzüme bile bakmıyor du.
J:çocuklar ben bi lavaboya gidip gelicem. Jorge kalkınca bende kalktım .beni beklemeden hızlıca yürüyordu.
M:Jorge Jorge beklesene beni. ...
Jorge restoranttan dışarı çıktı . bende arkasından tabi beni hala beklemiyordum hava da yagmurluydu.
J :ne var Martina ne ne ne! !!
ilk kez bana bağırmisti.
M:bana bağırma !!
J:ne istiyorsun bende.
M:hiç sadece. .
J:sadece ne Martina sadece ne..
M:sadece neden bana kötü davrandığını anlamıyorum sen beni arkadasin olarak bile mi görmüyorsun ben sana napayım ki anlamadım.
J:çünkü seni arkadaşım olarak görmek istemiyorum .
M:neden ha neden. ...
J:Martina çünkü ben. .
M:çünkü sen. ..
j: çünkü ben seni. ....
x: Martina .......

♥ZIT KARAKTERLER ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin