BENİ HEP KANDIRDIN

288 14 8
                                    

Sabah gözlerimi Jorge nin başım dibinde Martina diyip bir de beni durtmesiyle uyandım . Saten uykuluyum arti bide gidiklaniyorum Jorge yüzünden Ramazanın ikinci katından yere düştüm .yere mi dedim pardon Jorge ye. o kadar yakındık ki nefesini nefesim de hissediyordum.yanaklarinin da kızarıkligini da gördüğünü biliyorum. Hemen ayağa kalkmak içi adım attım ama Jorge beni kendine çekti ve kulağıma eğilip .
J : çok güzel kizariyorsun Mart. Dedi. Bana martu dendiginde sinirlendim bildi için dedi kesin ama nedense o böyle diyince hoşuma gitti. Bende hiç birşey demeden üzerinden kalktım .
M:ya Jorge bana Martu deme. hem bu arada canım yandı hep senin yüzünden düştüm öküzzzzzzz......ben böyle diyince Jorge beni yere yatırıp gidiklaniyorum başladı biz böyle eğlenirken odaya rugu ve loro girdi. Ruhu biraz öfkeli loro ise şaşkın şaşkın bakıyor du.
L:şeyyyyyy ben yani biz rahatsız etmek istemedik .
M:ya Lodi ne diyosun sadece gidiliyor beni işte .. hem sen dedim ve yastık fırlattım. Ruhu arkasına bakmadan koştu bende arkasından gittim.
M : rugu bekle noldu sana. ..bana mı kızdın ben birsey mi yaptım .
R:anlamıyor musun martina ha .
M:neyi anlamıyorum söylese .
R:seni sevdiğimi dedi bana bağırarak sonrada öptü inanamıyorum. Hemen onu ittim .birisi arkadan rugu diye bağırdı kim olduğunu gördüğümde. Jorge olduğunu fark ettim yazımız sinirli bir şekilde gelip ruguyu iktirdi.
J:napiyosun sen ha nasıl martinayi öpersin ...
R:asıl sana noldu hani sadece ondan intikam almak için yapıyordun. Dedi. ne ya ni beni hep kandirmismiydi. Ve ben buna inanmıstim.
M:yazıklar olsun pislik hayvan dedim ve Jorge iktirip kostüm. Bunu bana nasıl yapar di ........

♥ZIT KARAKTERLER ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin