Bir saniye sonra dudaklarımiz Birleşmişti. Jorge beni kucaklayarak merdivenden indirdi tabi bu sırada da hala opusuyorduk. Dudaklarımiz ayrılığın da kulağına fisildayarak Özür dilerim dedim .Jorge bana yaklaşarak bir daha Dudagimi küçük bir buse bıraktıktan sonra ellerini benden ayırarak. Arabasına binip gitti. Napicagi mi bilmiyordum. Jorge gittikten beş saniye bile olmadan rugu geldi bana sarıldı. Ayrıldığımiz da ise elimdeki çiçeklere bakarak bu çiçekler nereden çıktı .dedi. bende ne diyeceğimi bilemememis. Takılı kalmış teyip gibi şey şey şey diyordum.
R:şey ne Martina .
M:şey şey işte ben bu şeyleri şeye aldım.
R:sen bu şeyleri hangi şeye kime aldın .Martina söylesene aklım karıştı şey şey diye .
M:ay öf ya şey işte ben bunları anneme aldım .
R:ha öyle desene yarım saattir şeyliyosun.
Ruguyla birlikte okula gittik .çok korkuyordum kendimi kötü hissediyordum . Okulun bahçesinden girdiğimiz de rugu elimi tuttu . Bende hiç tepki vermeden ellerimize bakıyordum . Ne yani napayım ki .Jorge ise bizi görünce daha sinirlenerek omzuma da çarparak okuldan çıktı .artık yapmalıyım. Ya rugu ya da aşık olduğum adam Jorge.
Ruhunu elini bırakıp .Jorgenin arkasından koşarak gittim.
J: ne oldu Martina niye geliyorsun peşimden sevgilin merak etmesin seni .
M: Özür dilerim napmaliydim ha sen beni uzdun bende belki seni unuturum diye bide şey eskiden birazcık rugudan hoşlanıyor olduğum için kabul ettim .tamam pişmanım ama napayım sen söyle .
Dedim ona daha çok yaklaştım omzuna kafamı koydum ve göz yaşları mi daha çok bastirayip ağlamaya başladım.
Jorge de benim kafamı yerden kaldırıp göz yaşları mi silerek bana eğilip
Sakın ağla ma ben sana Kıyamam ki dedi. Ve anlimdan öpüp bana sımsıkı sarıldı . Biz böyle sarilirken.rugu bağırdı .
R:Martina !
Bende Jorge sen ayrılıp göz yaşları mi silerek rugu ya yaklaştim. Ve tüm kelimeler istemsiz ağzımdan dokulu verdi .
M: Özür dilerim tamam mı Jorge yi unuturum sandım olmadı .rugu ben Jorge seviyorum ben ona aşığım .
Ben böyle diyince rugu sırlı bir şekilde beni iterek Jorgenin yakasına yapısti. Bende yerden kalkarak rugunun önüne geçtim .
M:bırak onu ! dedim .
R:ne istedin ha Jorge seviyorum dedim oğlum neden yaptın .
J:çünkü ben ona aşığım .dedi .o da rugu ya dikleserek. Ben ne diyeceğim mi ne yapacağı mi bilmiyordum .rugu bana dönerek söyle hangimiz ben mi yoksa bu bencil herif mi .
Jorge böyle diyince rugu ya sinirlendi onu itti.
J: sen sin be bencil herif .
J:hadi Martina söyle bana aşık olduğunu söyle dediJORGE. RUGU
BEN SIMDI NAPICAM.
MARTINA NE KARAR VERECEK .?