Ámbar Smith idealna dziewczyna która zawsze jest we wszystkim perfekcyjna. Dzisiaj ze swoją ciocią jedzie do Meksyku. Niedawno skończyła szkołę, wczoraj były jej urodziny i ma już 18 lat. Ale nie wie jeszcze tego co nastąpi. Spakowała się i zeszła na dół gdzie już czekała na nią jej ciocia.
- Jesteś już gotowa Ámbar? - zapytała jej ciocia.
- Tak ciociu - odpowiedziała bez emocji. Pojechały razem na lotnisko i wsiadły do samolotu. Po długich godzinach podróży wreszcie dotarły do Meksyku. Przed lotniskiem czekała już na nie limuzyna. Kierowca wsadził ich walizki do bagażnika i pojechali do rezydencji. Jak już dotarli Ámbar od razu napisała do swojego chłopaka - Matteo że już są na miejscu. Potem postanowiła pójść na basen. Po drodze wpadła na nią meksykanka w jej wieku.
- Uważaj jak chodzisz - powiedziała z oburzeniem.
- Przepraszam - zapeszona meksykanka poszła w przeciwnym kierunku. Ámbar tylko przewróciła oczami i postanowiła że pójdzie się przejść żeby ona znowu na nią nie wpadła. Przechadzała się spokojnie ulicami Meksyku gdy nagle (znowu) ktoś na nią wpadł. Tym razem był to chłopak jeżdżący na wrotkach więc Ámbar przez niego się prawie wywróciła ale on zdążył ją złapać. Od razu jak ją złapał stanęła na swoich nogach.
- Jak jedziesz?!
- Spokojnie ciesz się bo cię uratowałem - chłopak się lekko zaśmiał. Ámbar przewróciła tylko oczami i powiedziała.
- Jakbyś na mnie nie wpadł to nikt by nie musiał mnie ratować a teraz idę mam dość już tej przechadzki.
Ámbar odeszła a chłopak za nią popatrzył chwilę a potem sam pojechał dalej na wrotkach. Gdy dziewczyna już była w domu postanowiła że pójdzie do swojego pokoju bo dzisiaj i tak miała dużo wrażeń jak na jeden dzień. Już zaczynało się robić ciemno więc postanowiła że pójdzie już spać. Przebrała się w piżamę i miała iść już spać gdy nagle usłyszała jakby się drzwi otwierały. Zeszła na dół zobaczyć co się dzieje i nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła.- - - - - - - - - - - - - -
Jak myślicie co albo kogo zobaczyła Ámbar?
A tak wogule powracam i wiem że długo mnie nie było ale wylogowałam się z tego konta i dopiero niedawno na nie powróciła i mam nadzieję że ktoś będzie czytał tą książkę bo rozdziały będą długie tylko prolog był taki krótki
Dobra to tyle więc do napisania
CZYTASZ
Miłość czy nienawiść? | Simbar
Teen FictionOsiemnastolatka wraz ze swoją ciocią lecą do Meksyku. Ámbar w Meksyku poznaje pewnego chłopaka. Poznają się w niekorzystnych okolicznościach i dlatego Ámbar go nie polubiła. Po tym jak jej ciocia postanowiła wyjechać i zostawić ją samą w Meksyku i w...