minathepinksugar "Lets Find Our Soulmate!" adlı bir grup oluşturdu.
minathepinksugar gruba;
midoriya.deku - Izuku Midoriya
bakuking. - Katsuki Bakugō
ochauravity. - Ochako Uraraka
.iidatenyaofc - Tenya Īda
electrickaminari - Denki Kaminari
kirimanishima - Eijirō Kirishima
yaomomoofc. - Momo Yaoyorozu
shototodyofc - Shōto Todoroki
jirouisapunklover - Kyoka Jirō
callme.tsu - Tsuyu Asui
ilovespiderman - Sero Hanta
adlı kişileri ekledi.
LETS FIND OUR SOULMATE!;
bakuking:ne sikm sokm olaylar dönüyo acaba.
minathepinksugar:aa kibar ol ama Bakubabe, bak bu özel bir grup!
kirimanshima:Mina Bakubro'nun hala nası kibar olmasını bekleyebiliyosun ya. Konuşmuştuk, "Bakubabe"den polite bir adam yaratamazsın aşgkelfm
bakuking:OH BİR DAKİKA ARKAMDAN MI KONUŞULUYOR
midoriya.deku:yüce allmight aşkına noluyor??
minathepinksugar:izin verseler açıklicam.
.iidatenyaofc:sınıf başkanı olduğumdan dolayı, bu grubu açmadan önce bana sorman gerekmiyor muydu Mina-san?
minathepinksugar:bu bir ödev veya ders grubu değil, Tenya-kun.
jirouisapunklover:olayınsınıfbaşkankığıylaalakasınıçözmeyeçalışırkengitarımıyedim.
minathesugar:ŞÖZŞLADÖAĞFKK
kirimanshima:LDNGLEÖGNRLKGMRÖT
electrickaminari:SLCMŞDMFŞDLGPFL
midoriya.deku:*jirouisapunklover'ın mesajına yanıt olarak;* Bumesajıokumayaçalışırkenallmightiyedim.
kirimanshima:ŞWMFŞWÖMFLDÖF
electrickaminari:yanlız afiyet olsun all might sana 3 ay yeter Midobro aşdmlsd
minathepinksugar:YA Bİ SUSUN ŞU OLAYI AÇIKLAYAYIM BU SIRADAN BİR GEYİK GRUBU DEĞİL
ilovespiderman:he gülüm söyle amk söyle
minathepinksugar:ya bakın benim yeni yıl hedeflerimde bütün sınıfı toplayıp bir grup kurmak ve o grupta her 3 ay başı bir ship belirleyip, o çifti 3 ay boyunca beraber olmalarını sağlamaya çalışmaktı, sonuç olarak bu grup ortaya çıktı iştee (diğerlerinin insta hesabı yokmuş sad :c)
ilovespiderman:sonuc olarak normal shipperin veya bir fangirlin işi yani ejnfşsmf
bakuking:E EBENİN AMI AMA.
yaomomoofc.:Bakugou-san, lütfen kibar olun.
jirouisapunklover:-çünkü göz zevkimi sikiyorsunuz. (Yao-Momo terbiyesini bozmak istemeyince ben devam ettireyim dedim.)
midoriya.deku:Jirō-san, biraz sert değil mi- gerçi Kacchan'la karşılaştırınca. . .
bakuking:HAH?!?
jirouisapunklover:*midoriya.deku'nun mesajına yanıt olarak;* Senin Kacchan'ınla karşılaştırınca ben melek kalıyorum birtanem.
minathepinksugar:Saol Kyo!! sayende ilk shipimi buldum ^^
jirouisapunklover:ne. hayır ya. . . ben bu uzaylının kirli amellerine alet olmak istemiyorum.
midoriya.deku:Hassiktir kesin başım belada.
kirimanshima:OHA KÜFÜR ETTİ.
.iidatenyaofc:Ya ciddi misin Izu-kun ya. cidden mi.
bakuking:AHAHAHAHAHAH BEN ÖĞRETTİM EZİKLER.
minathepinksugar:daha çok moment topluyorum. . . ✍️🏾
bakuking:nE.
midoriya.deku:noldu ben anlamadım şimdi
ilovespiderman:Mina'yı tanıyorum, Bakugō, Midoriya. Başınız belada.
*Evet. . . Merhaba!
Bu benim ilk fictionum, eğer herhangi bir yazım yanlışı veya anlatım hatası yaparsam kibarca uyarın lütfen <3Not:Çok sorumsuz birisiyimdir; hikayenin devamı 5 ay sonra da gelebilir, 1 gün sonrada. Öte yandan, hiç belli olmaz yani o 5 ayda 50 tane taslak yazıp hepsini 1 gün içerisinde atabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mina'nın Yeni Yıl Hedefleri
FanficMina Ashido; UA'deki 1-A sınıfının en fangirl ve kafadar kızı. Noel, sevgililer günü gibi tatlı özel günlere ve o günlere özel etkinliklere aşıktır. Tabii kendisi romantizme de aşıktır. Yeni yıla girmeden önce, o yıl için bir hedef listesi hazırlamı...