the day i couldn't forget.

48 2 0
                                    

13 Ocak 20XX : Katsuki Bakugō'nun Perspektifinden - 3. Kişi Anlatımı.

İlk defa okuldan yalnız başına çıkmıştı. Umrunda da değildi ya, bu zamana kadar arkadaşı olarak gördüğü kimse olmamıştı sonuçta. Katsuki herkesin imrendiği, arkadaş olmak için çırpındığı fakat kimsenin asla ulaşamadığı o kişi olmayı seviyordu. Ya da olduğunu düşünmeyi.

Yüzünde bir sırıtışla okul çıkışında bir süre bekledi, belki Izuku'yu görürdü de kendine bir eğlence çıkardı. Bugünlük çok da canice planları yoktu, sadece biraz dalga geçecekti. Bir süre bekledikten sonra kendini, kendi kendine sinir olurken buldu sarışın. Ne diye o ineği bekliyordu ki, onun bakıcısı falan mıydı? Tabii ki de onu umursadığı yoktu, tek umursadığı şey yıllardır yüzünden silmeye çalıştığı o siktiğimin gülümsemesiydi.

Derin bir nefes aldı ve bir süredir kendini sakinleştirmek adına ayaklarıyla tuttuğu ritmi durdurdu. Havanın hafif kasvetli bir şekle girdiğini fark edince toplanan bulutları görmeyi düşünerek yukarı baktı fakat göreceği tek şey toplanan kara bulutlar olmayacaktı.

Katsuki elinden çantasını bıraktı ve gözlerini ovalayarak okulun çatısına tekrar baktı. Gördüğü manzarayla dişlerini sıktı ve biraz geri çekildi, orada durmuş aşağı bakan bir Izuku görmeyi beklememişti ki. Yeşil saçlı silüetin uca doğru biraz daha yaklaştığını görmesiyle elini ağzına kapatması bir oldu. İçinde büyüyüveren panik ve kusma hissine engel olmak geleceğin bir numaralı kahramanı için bile zor olsa gerekti.

Hırıltılı nefesler alıp verirken ne yapacağına karar vermeye çalıştı. Tüm sinir sistemi hareket et, hareket et diye alarm etmesine rağmen vücudu bu emre karşı çıkıyor gibiydi. Alnından soğuk terlerin süzüldüğünü hissettiğinde bulutlara doğru baktı, hissettiği şey ter miydi yoksa yağmur damlası mıydı emin değildi.

Yukarıdaki bedenin çantasını geri alarak geriye doğru gittiğini görmesiyle bir süredir tuttuğundan bihaber olduğu nefesini vermesi bir oldu. Az önce neler olmuştu öyle? O lanet olasıca inek tek bir hamlesiyle kendisini duygudan duyguya sokup stres etmeyi başarmıştı. Elini kalbine götürerek derin bir nefes aldı ve ıslanmış saçlarını gözünün önünden çekti.

Katsuki o gün hem panik atağının olduğunu hem de yağmurdan nefret ettiğini fark etmişti.

-312 kelime <3-

Mina'nın Yeni Yıl HedefleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin